141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

For dårligt.. For dårligt..

Sidste år d. 19/5 2004 fik Pearl raspet tænder af dyrelægen..

Jeg har fået afvide af Pearls forrige ejer at Pearl har en tandkrog i højre side som jeg skulle tjekke tit..

Det nævne jeg for dyrelægen og kiggede bare et øjeblik i munden..
Nej der er ingen..

Så i tirsdags kom en ny uddannet dyrelæge for at give vacc og raspe tænder på hende og jeg siger igen at hun skulle have en tandkrog i højre side..

Dyrelægen kigger lidt og siger nej der er ingen.. så da hun næsten var færdig så hun heeelt inden for inden var den største tandkrog og den var rigtig spids !

Det tog ½-1 time at få den næsten ned og det blødte helt vild og det gjorde ondt !

Tænk hvis hende dyrelægen for 1 år siden havde kigget bedre end bare skimte de foreste tænder så fandt hun den !

Og så havde Pearl ikke ondt i munden i dag..
Det sryppede ud med blød det er meget chokerende at se så jeg tøre hendes mund og så spørger jeg dyrelægen om det er normalt !

Og det var det heldigvis..

Men hun har det godt nu..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For dårligt..
  • #1   15. apr 2005 Altså hendes tandkrog skal have en tur på hvert ½ år !

den gror meget stærkt !

Og det var derfor over ½ år siden sidst !

Og tandkroge plejer at side helt yderst i tandsættet men Pearls sad for inden..

• #2   15. apr 2005 fuck hvor dårligt!

og synd for din hest!!!

(R.S.V) hvis der ikk kan ske noget på et år hvorfor, for de fleste heste så raspet tænder?

• #3   15. apr 2005 Hmm..Nu er det jo også sådan at nogen dyrlæger ikke kan se heeeeelt ind i kæben på hesten! For ikke at tale om de fleste. Når tandkrogen er lille, kan den hverken ses eller mærkes af en almindelig dyrlæge. Først når den bliver kæmpe, som i dette tilfælde, kan man finde den! Hvis man er bange for at ens hest har en tandspids og dyrlægen ikke kan finde den, bør man kontakte en uddannet hestetandlæge.. Bare et godt råd smiley

• #4   15. apr 2005 R-S-V - har ret Dyrlæger kan tage fejl og desuden som du selv siger kan der ske meget på et år eller ½ år !

Så vidre med det som robin hood siger :

• #5   15. apr 2005 Desuden, er tand respning en ny viden, så hvis den første dyrlæge har været dyrlæge i mange år det ikke sikkert han/hun kender så meget til tænder !

• #6   15. apr 2005 det sker tiit, kender en hendes hest havde haft 10forskellige dyrlæge til at tjekke dens tænder og de var ganske fine, så fik de li en uddannet en, og den havde sørme en nedgroet uvletand,

• #7   16. apr 2005 R-S-V - sorry læste forkert!

Kommentér på:
For dårligt..

Annonce