{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

gider ikke ride /; {{forumTopicSubject}}

Ork, jeg er i en ret så dum situation..

Jeg er begyndt på gymnasiet her for 1½ måned siden, og det er herre nice..

Men jeg føler bare overhovedet ikke at jeg har tid til mine kære heste, og har det bare så dårligt med at jeg knap nok kan få redet en gang i ugen /:
Jeg føler bare ikke jeg har overskud eller energi til at ride når jeg kommer hjem, for jeg vil gerne slappe af, og sove..

Men nu er min mor begyndt at true mig med at jeg selv må betale smed osv når jeg ikke rider /;

Det værste er bare, at det jo faktisk kun er sebastian der er min, de to andre er min søsters, men hun stoppede med ridningen for 1½ år siden, så nu er de også mit ansvar, og jeg har sku svært ved at klare det /:

Jeg kan ikke ride dem alle, og kan ikke passe dem alle. Jeg har intet job, og derfor ingen penge..

aner faktisk ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, er bare så trist fordi jeg ikke får redet det jeg burde, jeg har ikke min hest forevigt, og burde derfor bruge al den tid jeg kan på ham, men jeg orker bare ikke at skal kæmpe time efter time med ham, for til sidst er det bare ikke sjovt mere...

ORK!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gider ikke ride /;
  • #2   19. sep 2008 Jeg går selv på gymnasiet 2.g så ved hvad du snakker om..

I starten har man ikke særlog meeget overskud, og især ikke i efteråret, men bare vent.. Når man falder helt til, og man kommer på den anden side af jul, bliver det så fedt at ride igen. Gymnasiet er stressende i starten, men det kommer bare roligt.

3 heste er mange for nogle personer. Altså 2.g er det hårdeste år siger man jo, og jeg har ikke tiden til at ride 3 heste, derfor ville det måske være en idé at få en til at ride nogle af de andre, eller sætte dem i en part?

Men det kommer jo helt an på hvem man er, og det er meget forskelligt fra person til person. Har en veninde der rider 3 heste om dagen, og det går fint med hende.
    Så bare rolig, op på hesten igen smiley

• #3   19. sep 2008 jeg har selv haft det sådan.
    Og det er blandet med at jeg ikke har lyst til at komme ude hos hestene, for folk opfører sig som pattebørn derude.
    Men er ved at tage mig sammen igen. Det kommer igen. man skal bare lige igang igen

• #4   19. sep 2008 Jeg går på lærer udannelsen - og har hest..
    Det kan altså godt lade sig gøre - og jeg har en halv times kørsel fra skolen og ud til min hest (med bussen) - og jeg klarer den!
    Er der dog ikke derude hver dag, men han står i løsdrift, og han får mad og bliver tjekket hver dag af hende som fodrer.. smiley
    Ville dog gerne at han blev reddet hver dag, men det har jeg ikke overskud til - derfor jeg også søger part til ham.. (Det skal lige siges at jeg har mellem 40 - 60 siders læsning for til hver dag!! - Og det er ikke lige noget man hurtigt kan læse - nææ nej, det tager flere timer pga man virkelig skal forstå det..)

• #5   19. sep 2008 Det kan sagtens lade sig gøre, går i 2.g nu, og priotere bare min tid, så jeg både kan nå skole, arbejde og hestene. smiley
    Hvis du virkelig vil, så kan du godt!

• #6   19. sep 2008 Jeg er lige startet på gym. også. Jeg kan godt mærke at kravene og nivuet er væsentlig højere nu - og jeg kommer ellers fra en skole, hvor vi var vandt til at lave mange lektier. Giver dig helt ret i, at det er død hamrende trættende når man kommer hjem fra en lang skoledag - men tror du ikke du skal give det lidt tid?

Lige nu har jeg ikke de store problemer med at nå hesten - det kræver bare lidt priotering..

• #7   19. sep 2008 Jeg red 2 heste næsten hver dag i gymnasiet. Men kan da godt huske hvor træt man var i starten. Du skal, som andre skriver, give det lidt tid. Når du falder til og der bliver mere ro på, holder dit hoved op med at snurre så meget, og du finder ud af at prioritere.
    Jeg red min hest hver dag imens jeg gik på dyrlægestudiet (langt værre end gym!). Min læsemakker er eliterytter, hun red stævner i udlandet og DM samme år som vi startede på studiet, så tro mig, du har det slet ikke så hårdt som du føler;-)

• #8   19. sep 2008 Du må se at komme i gang igen, ellers må du jo aftale mede din mor at I sælger dem. Det er vel de to muligheder der er.
    Synes det er mærkligt at du skulle betale sko til hesten, du slider jo netop ikke på dem, så af med skoene.

• #9   20. sep 2008 kender det alt for godt ..
    det er ikke rigtig fordi jeg ikke har tiden, men orker det ikke, har intet overskud eller energi til det hele smiley

• #10   20. sep 2008 Nygaard: Så du du have det let i skolen, jeg laver ikke andet end lektier hele tiden, men det er også noget af det vores gymnasie er kendt for, mange lektier osv /:

Kommentér på:
gider ikke ride /;

Annonce