Hensynsløse idiot! Hensynsløse idiot!
Jeg går jo til undervisning om tirsdagen med Thor, og vi er så på vej hjem, og rider over i krydset. Så kommer der en i traktor, en af de større, og sidder og snakker i telefon. Thor er ikke bange for traktorer som sådan, men han øger farten og hidser sig lidt op. Men bange er han ikke - for på folden kører der traktore op og ned af ham (ikke bogstaveligt xD ) uden han siger noget til det.
Well, den der gut der sidder i traktoren, kedede sig åbenbart lidt, så han gassede bare helt vanvittigt op for traktoren (Så den bare larmede!) og kørte forbi Thor i fuld fart, mens idioten bare sidder og griner.. Nujs - hvis jeg møder den mand igen banker jeg ham fandme gul og blå. Hvis det ikke var fordi jeg kunne holde Thor (han var ved at løbe) kunne det have endt GRUELIGT galt.
Så jeg var i meget dårligt humør da jeg kom hjem s;
Sku' lige ud med det.
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.060
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.406
maj 2005
Følger: 86 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 232 Svar: 2.122
Fik hende på sweety til og ride ud på mareken ved vejen og mig og Chanel gik ud midt på vejen og gik ham i møde ... han sænkede ikke farten med det samme, men vi blev midt på vejen, og da det var en af de smaldere veje, kunne han ikke køre uden om, og blev til sidst nød til og stoppe.
Han stoppede da han var ca 1/2 meter fra os ... og han havde skæreklinger på forand på traktoren ... og så brændte jeg ellers en sikring, og han fik afvide hvad han bestod ad ... køndt var det ikke . og dette med at konfrontere biler på den måde er ikke noget jeg syntes at andre skal gøre, og heller ikke noget jeg har gjort før eller senere... men ja ham der kørte den store traktor var måløs, og sagede bare øhhh jaaaa øhhhh, og da jeg havde sagdt hvad jeg vil sige, gik mig og Chanel videre.
Chanel blev ved min side hele tiden, og ikke engang rykkede i tovet, men stolede på jeg viste hvad jeg gjorde og hun ikke var i fare sammen med mig. Og hold da kæ...t hvor er jeg stolt af den lille røde dame =)
Hensynsløse idiot!