273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hensynsløse idiot! Hensynsløse idiot!

Jeg går jo til undervisning om tirsdagen med Thor, og vi er så på vej hjem, og rider over i krydset. Så kommer der en i traktor, en af de større, og sidder og snakker i telefon. Thor er ikke bange for traktorer som sådan, men han øger farten og hidser sig lidt op. Men bange er han ikke - for på folden kører der traktore op og ned af ham (ikke bogstaveligt xD ) uden han siger noget til det.
Well, den der gut der sidder i traktoren, kedede sig åbenbart lidt, så han gassede bare helt vanvittigt op for traktoren (Så den bare larmede!) og kørte forbi Thor i fuld fart, mens idioten bare sidder og griner.. Nujs - hvis jeg møder den mand igen banker jeg ham fandme gul og blå. Hvis det ikke var fordi jeg kunne holde Thor (han var ved at løbe) kunne det have endt GRUELIGT galt.
Så jeg var i meget dårligt humør da jeg kom hjem s;

Sku' lige ud med det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hensynsløse idiot!
  • #2   16. sep 2008 havde det været mig, havde jeg taget nummerplade og ringet til politiet eller andet, prøvet at finde ham og sige at din hest/pony gik total amok og nu er aflivet, og at det faktisk er hans skyld, og han burde tænke lidt over hvordan han kører når der er dyr til stede (ved godt det ikke er rigtig, men det giver ham måske lidt at tænke over, og det spare måske den næste rytter at snuse til asfalten, eller at ponien skal aflives fordi der er løbet ud foran en anden bil og ikke kan gå) undskyld jeg blir virkelig sur over sådanne mennesker (hvis man kan kalde dem det??) over de ikke tager hensyn til andre!!!!

• #3   16. sep 2008 Det er så irriterende. Engang hvor nogle andre, og jeg re dtur køryte der en i en personbil forbi, hestene var ligeglade så han synes han skulle dytte af os Xo( De burde halshugges!

• #4   16. sep 2008 Jeg har oplevet engang da jeg var ude og gå med Chanel, og havde min venninde med på ryggen af sweety, hvor der kom en stor traktor i et skarp sving, men stor fart... vi gik i rabatten, men der kørte han sku også ud... og vi måtte springe væk for ikke at blive kørt ned.. Sweety som er lidt nervøs i trafikken, var lige ved om omkomme af ophidselse, og selv Chanel som er normalt helt roligt... panikkede lidt, ja det gjorde vi mennesker også ... jeg blev så sur at det kan slet ikke beskrives... men væk var han ... da vi kom forbi svinget og lidt op ad vejen kom han imod os igen... han havde kørt forkert... og så var det nok.

Fik hende på sweety til og ride ud på mareken ved vejen og mig og Chanel gik ud midt på vejen og gik ham i møde ... han sænkede ikke farten med det samme, men vi blev midt på vejen, og da det var en af de smaldere veje, kunne han ikke køre uden om, og blev til sidst nød til og stoppe.
    Han stoppede da han var ca 1/2 meter fra os ... og han havde skæreklinger på forand på traktoren ... og så brændte jeg ellers en sikring, og han fik afvide hvad han bestod ad ... køndt var det ikke . og dette med at konfrontere biler på den måde er ikke noget jeg syntes at andre skal gøre, og heller ikke noget jeg har gjort før eller senere... men ja ham der kørte den store traktor var måløs, og sagede bare øhhh jaaaa øhhhh, og da jeg havde sagdt hvad jeg vil sige, gik mig og Chanel videre.

Chanel blev ved min side hele tiden, og ikke engang rykkede i tovet, men stolede på jeg viste hvad jeg gjorde og hun ikke var i fare sammen med mig. Og hold da kæ...t hvor er jeg stolt af den lille røde dame =)

Kommentér på:
Hensynsløse idiot!

Annonce