{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg tænker lidt over om mine hest egentlig får nok foder, eller om de får for meget...

Lige nu får de: fiberlux, havre og trave-e + hø og wrap

Har hørt at slobber skulle være godt som tilskuds foder i mod forfangenhed..? fordi mine heste er for tykke, samtidig med at jeg er ved at træne dem op igen, fra nogle uger pause...

Loppefrøskaller skulle være godt i mod kolik og biotin gode til hovene?

Er der nogle, der kender en eller kan vejlede til en god foderplan, så jeg ved at mine heste er dækket ind?

ps.. de skal alle på slankekur..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   12. sep 2008 Hejsa. Kig på foderplan.dk. smiley der er en der laver foderplaner til heste.. og er dygtig til det.. smiley Jeg ved at bla brogården køre med foder der gør hestene ikke bliver forfanget.. men ved ikke om de skaller kan hjælpe på det..

• #2   12. sep 2008 Biotin er godt til hovene.. smiley

• #3   12. sep 2008 Jeg finder altid selv ud af hvad foder de skal have, ellers spørger jeg i den lokale ridebutik. Der er en fodermester ting som man kan snakke med. Mængde af foder finder jeg altid selv ud af, de skal ikk være for fede eller for tynde, så de ca mål der altid står rundt omkring giver jeg ikk en øre for.

Men biotin er rigtig godt til hovene, alle mine heste får det hver dag. Min smed snakker om hvor godt det er ved gang hun er her smiley

Held og lykke smiley

• #4   12. sep 2008 Pavo foder har noget til alle slags heste! Fodre selv med det, og er ganske tilfreds. Der står vidst nok på sækken hvor meget de ca skal have. Der er også nogle af produkterne der er biotin i.
    Hvis de får som anvist på sækken, så er de også dækket ind med vitaminer og mineraler.

Loppefrøskaller er meget godt mod sandkolik, har jeg vidst hørt noget om.

Kommentér på:
Foder?

Annonce