Åh, disse ønsker... {{forumTopicSubject}}
... holder man nogensinde op?
Ja, nogen af jer derude må kende til det - drømmen om at få en hest man kan hygge med, ride på og kende ud og ind, som bare ALDRIG bliver til virkelighed.
Den evige partrytter, der må finde sig i at blive behandlet som en "Du må kun ride DEN dag, i EN time, og jeg SKAL have de 600 kr den FØRSTE i næste måned"-genstand.
Hvor ville det være en befrielse hvis man blot kunne få sin egen; en som man helt selv kunne bestemme over. Bare det at kunne tage en aftenridetur hvis man havde lyst eller gå og gøre sin hest fin i flere timer bare for at hygge sig
Må nok også indrømme, at det hele blussede op, fordi jeg kontaktede min gamle/første/eneste ponys nye ejer for nyligt. Mit problem er, at jeg altid har været en meget nervøs rytter, der sommetider har stået og rystet under opsadlingen bare fordi, jeg skulle ride en ny hest. Men så kom den pony ind i mit liv, og jeg lærte at stole på hende, som jeg aldrig havde troet jeg ville have stolet på en hest. Kunne bare alle de ting med hende, som jeg aldrig har kunnet før med en hest, hverken før eller efter jeg ejede hende.
Husker stadig den dag, mens hun var til salg, hvor jeg spurgte min mor, om jeg ikke godt måtte beholde hende. Men det løb ud i sandet. Pengene var for små. Og efter kun ni måneders ejerskab var hun solgt
Går og håber for tiden, at jeg på et eller andet tidspunkt vil kunne få min egen hest igen, en jeg kan stole på som jeg kunne med min gamle.
Andre der går rundt med de samme drømme?
I må alle have en fortsat god aften.
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 71 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 234
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Julie S: Hvor dejligt
Tanja M: Sikke en heldig part du har! Må dog også sige, at jeg har en part nu, som jeg er meget glad for... selvfølgelig er det ikke en hest jeg passer 100 % optimalt sammen med, men uanset hvad finder jeg ikke en bedre part, for den er virkelig god. Hentydede mere til mine tidligere erfaringer med part, hvor det har været sådan.
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 839
og så må jeg ride 6 dag i ugen, han skal have 1 fridag og så må jeg springe, dressur, hygge, og tur må alt!
maj 2008
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 179
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
jun 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 271 Svar: 822
Jeg har aldrig haft min egen hest eller pony. jeg begyndte til ridning som 7-årig og drømmen har været der siden. så i 7 år har drømmen været der. Fik lov til at få part i sommerferien, men mislykkedes da vi ikke kunne finde nogle, da vi ikke er de store milionere. Vi fandt to, men de var alt for små (1 m.) og det lå for langt væk.
Skal konfirmeres næste år hvor jeg håber på at få råd til egen hest. vil snart begynde at arbejde så jeg har råd til den tid.
/ M a j a.
syntes bare at i skulle prøve at tænke på hvad i har haft / har..
Åh, disse ønsker...