{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

efterlysninger {{forumTopicSubject}}

Jeg har mere end 1 efterlysning

1. hvis du har købt pony hos Tanya Andersen i gandrup
Hjortrimmervej, så ville jeg gerne vide det, for det er højest sansyneligt mig der har haft med den at gøre så..
og jeg ville gerne vide hvordan de har det

2
jeg efterlyser min gamle pony.
det eneste jeg ved er at han er kommet til en rideskole.
det var en pony jeg havde fået af min svigerinde fordi jeg hjalp så meget til i hendes stald. og jeg havde den vel i 2 år, og så en aften jeg kom hjem fra teori, fortalte min kæreste mig at han var død. - det havde hans søster haft ringet og fortalt
og jeg brød sammen over min elskelige fede frede.
det var en knapstrupper/fjoller og han var godt 150 stg. kastereret og maget kraftig pony.
så godt 2 år efter, da jeg havde fået min min traver, sidder svigermutter og kæresten, jeg og spiser. og jeg siger noget med "jeg vil af med fredes saddel, for den får jeg ikke brug for nu hvor han er død" og derefter lavede min svigermor en meget underlig grimasse...
og da filk jeg at vide at min elskelige pony stadig levede...
jeg tror det er ved at være 1-2 år siden nu.
og jeg vil gerne til at høre om han stadig lever, om ville gerne se om jeg kan finde ham...
han blev købt hos:
Tanya Andersen
hjortrimmervej 24(vist nok nr 24)
9362 gandrup

han hed fede frede og var temmelig fed.
halv knapstrupper halv fjoller
jeg ved kun han kom til en ride skole....men hvilken??
så hvis der er nogle der måske kender denne pony, ville det være guld, jeg vil gerne have et link, eller et nummer, måske et billede også hvis han ikke heeeelt 100% passer på signalimentet, knapstruppere ligner hinanden en del.
jeg skal lige have scannet et billede ind i min profil
- tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterlysninger
Kommentér på:
efterlysninger

Annonce