{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Godt vi har penge... (Sadel) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Hvor er jeg dog glad for, at vi har penge nok til at kunne få tjekket vores sadler konstant og få dem lavet om - Ellers havde jeg mistet en værdifuld unghingst indenfor et år! (Swoop)
Det hele starter med, at jeg får to nye sadler, som ligger sådan okay, men ikke helt i top. Dem rider jeg lidt med, indtil at Swoop begynder at bukke, og ting i den stil - Så han får fri, og vi ringer til den 3. sadelmager (inden for et halvt år!)

Sadelmageren kom så først idag. Og det var vist heldigt! Hun var ved at falde bagover. To ud af tre sadler er blevet skrottet, deres bomstørrelse (3) var simpelthen for lille! Sadlerne har slet ikke - Heller ikke efter tre omstopninger - Passet ham ordentligt, støttet ham eller noget, og har trykket midt på ryggen og de bagerste puder på sadlen har også trykket!
Argh! Hun var helt sikker på, at et par måneder mere med de sadler = Farveeeeel unghest.
Så nu får Swoop (som i øvrigt dårligt nok kunne passe hendes 'bom'måler eller hvad det hedder) ombygget Morrigans specialsadel, Fryso (en friesersadel fra Holland) om, så den passer specielt til ham, men også til mig (får ondt i hoften af at ride med dem.)

Hvor er jeg bare glad for, at min mor (og far self.) gider at ofre penge på det dér. Og hvad nu hvis Swoop var havnet et andet sted, hvor der bare blev smækket en sadel på? Han kan ikke passe nogen som helst almindelige sadler, de skal simpelthen specialsyes, og der er nu blevet ringet efter en bomstørrelse 4 fra tyskland (meget usædvanlig)

HVORFOR BLIVER DER IKKE LAVET SADLER TIL BREDE HESTE?! Er jeg den eneste der har en treårs der skal have en specialsyet sadel, speciallavet trense eller hvad!?

Lille skrig herfra :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt vi har penge... (Sadel)
Kommentér på:
Godt vi har penge... (Sadel)

Annonce