Jubii, jeg skal besøge ham :D {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft skrevet med nogle forskellige herinde, som kender min tidligere partpony, og som ved, hvor han befinder sig nu. Jeg fandt så adressen på den byggelegeplads, han står på, og sendte et brev til dem, hvor jeg spurgte, hvordan det gir med ham.
Så her for et par uger siden fik jeg et svar fra dem. De sendte billeder med i brevet og fortalte, at han havde det godt, og at de var meget glade for ham. Og det bedste af det hele, jeg skal være velkommen til at besøge ham, hvis jeg har lyst.
Der har været så meget her det sidste stykke tid med ny skole osv., men nu da det hele er faldet lidt til ro igen, så har jeg tænkt mig at ringe til dem og aftale en dag - det bliver SÅ dejligt
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
nov 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 92
det eneste jeg ved er at han er kommet til en rideskole.
det var en pony jeg havde fået af min svigerinde fordi jeg hjalp så meget til i hendes stald. og jeg havde den vel i 2 år, og så en aften jeg kom hjem fra teori, fortalte min kæreste mig at han var død.
og jeg brød sammen over min elskelige fede frede.
det var en knapstrupper/fjoller og han var godt 150 stg. kastereret og maget kraftig pony.
så godt 2 år efter, da jeg havde fået min min traver, sidder svigermutter og kæresten og spiser. og jeg siger noget med "jeg vil af med fredes saddel, for den får jeg ikke brug for nu hvor han er død" og derefter lavede min svigermor en meget underlig grimasse...
og da filk jeg at vide at min elskelige pony stadig levede...
jeg tror det er ved at være 1-2 år siden nu.
og jeg vil gerne til at høre om han stadig lever, om ville gerne se om jeg kan finde ham...
han blev købt af:
Tanya Andersen
hjortrimmervej 24(vist nok nr 24)
9362 gandrup
han hed fede frede og var temmelig fed.
jeg ved kun han kom til en ride skole....men hvilken??
Jubii, jeg skal besøge ham :D