{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træ piller?
  • #1   20. aug 2008 hej

    har købt billigt i tyskland, kan ikke huske prisen, men pillerne var intet værd, futtede hurtigt af, du skal bede om en prøve pose, læg dem i vand natten over, hvis de opløses, er det noget lo.., og spild af penge
    så er det slet ikke træ piller.

    Anita W


  • #2   20. aug 2008 altså ja vi bruger træpiller som bund inde ved hestene, det er vi meget glade for. staldene lugter ikke og flugerne er mindsket.

  • #3   20. aug 2008 Vi bruger træpiller til strøelse.
    Vi er utrolig glade for det!

    Vi får det vidst fra den nærliggende mølle - Vi får det hjem i bigbacks , 4 stk. ad gangen og så er levering gratis. Ved bigbacks får du dem i løs vægt, som er lidt billigere, end hvis de er i sække (:
    - Husker ikke lige prisen, og husker ikke stedet hvor vi får dem fra, det er noget mine forældre har styr på ;D

    <i> - Jette


  • #4   20. aug 2008 Min ene hest har fået allergi og jeg skal derfor finde ud af hvad der er af alternativer til halm, som også er til at betale

  • #5   20. aug 2008 Karina B:

    Vi er lige begyndt på at bruge tørv på rideskolen hvor min kæreste er daglig leder. Det er meget bedre end spåner og træ piller, og faktisk ikke dyrere, da det kan ligge i boksen meget længere fordi det har den store sugeevne.
    Det er det bedste overhovedet man kan bruge i boks... og som sagt ikke dyrere i længden. Det er også nemt at komme af med, fordi det er genialt som gødning og lign. til haven osv.
    Man skal kun fjerne klatter i boksen hver dag, og strø en smule tørv i boksen igen måske 1 gang ugentligt. Udover det skal bunden kunne holde op til et helt år, UDEN at lugte eller blive ulækkert... igen pga dens super gode sugeevne. husk på at pga den gode sugeevne er det også enormt godt for hestens hove, da de ikke står fugtigt!!
    Det støver heller ikke...


  • #6   20. aug 2008 Hej

    Hvor køber I tørven henne?


  • #7   20. aug 2008 vi bruger halm

  • #8   20. aug 2008 Louise H

    Hvis du læser hvad jeg skriver, har min hest allergi og derfor er halm udelukket.


  • #9   26. aug 2008 He he

    Misforstod dig da vist, trode det var til brændsel, vi har ikke selv brugt piller til strøelse, men min nabo har, her hos os, det virkede fint, dog kunne den ene hest ikke tåle det, den begyndte at hoste.
    hvad med spåner, eller lyng, lyng skulle være rigtigt godt, men jeg har ikke selv prøvet.
    De fleste af vores går på jorden, det er super, men lidt svært hvis man har den opstaldet i byen.

    Anita W


Kommentér på:
Træ piller?

Annonce