379 visninger
|
Oprettet:
Træ piller? {{forumTopicSubject}}
Hej
Brguer du træ piller? Hvis ja, hvor køber du det henne og hvad giver du for det, plus eventuel fragt?
Har du prøvet at bestille i tyskland? Hvorhenne? Godt eller skidt?
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
har købt billigt i tyskland, kan ikke huske prisen, men pillerne var intet værd, futtede hurtigt af, du skal bede om en prøve pose, læg dem i vand natten over, hvis de opløses, er det noget lo.., og spild af penge
så er det slet ikke træ piller.
Anita W
nov 2006
Følger: 245 Følgere: 292 Heste: 4 Emner: 507 Svar: 1.773
maj 2008
Følger: 174 Følgere: 181 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.329
Vi er utrolig glade for det!
Vi får det vidst fra den nærliggende mølle - Vi får det hjem i bigbacks , 4 stk. ad gangen og så er levering gratis. Ved bigbacks får du dem i løs vægt, som er lidt billigere, end hvis de er i sække (:
- Husker ikke lige prisen, og husker ikke stedet hvor vi får dem fra, det er noget mine forældre har styr på ;D
<i> - Jette
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
Vi er lige begyndt på at bruge tørv på rideskolen hvor min kæreste er daglig leder. Det er meget bedre end spåner og træ piller, og faktisk ikke dyrere, da det kan ligge i boksen meget længere fordi det har den store sugeevne.
Det er det bedste overhovedet man kan bruge i boks... og som sagt ikke dyrere i længden. Det er også nemt at komme af med, fordi det er genialt som gødning og lign. til haven osv.
Man skal kun fjerne klatter i boksen hver dag, og strø en smule tørv i boksen igen måske 1 gang ugentligt. Udover det skal bunden kunne holde op til et helt år, UDEN at lugte eller blive ulækkert... igen pga dens super gode sugeevne. husk på at pga den gode sugeevne er det også enormt godt for hestens hove, da de ikke står fugtigt!!
Det støver heller ikke...
feb 2008
Hvor køber I tørven henne?
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
feb 2008
Hvis du læser hvad jeg skriver, har min hest allergi og derfor er halm udelukket.
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Misforstod dig da vist, trode det var til brændsel, vi har ikke selv brugt piller til strøelse, men min nabo har, her hos os, det virkede fint, dog kunne den ene hest ikke tåle det, den begyndte at hoste.
hvad med spåner, eller lyng, lyng skulle være rigtigt godt, men jeg har ikke selv prøvet.
De fleste af vores går på jorden, det er super, men lidt svært hvis man har den opstaldet i byen.
Anita W
Træ piller?