{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis man skal have hest ....
  • #1   12. aug 2008 ude ved os, går hestene på græs fra maj til oktober, ellers er det sand rasten af året,. men man kan leje fold, hvor det kun er en selv der må bruge den, og der må e stå ude året rundt smiley
    synes ihvertfald hesten skal have mulighed for at komme ud, om det så er græs eller sand smiley

• #2   12. aug 2008 Jeg synes man skal ride og slå på den døgnets 24 timer 8D

• #3   12. aug 2008 kamille : haha. så er man verdens bedste hesteejer smiley

• #4   12. aug 2008 Selvfølgelig skal man være ansvarsbevisthvis man skal have hest...

her hos mig går de på marke uden græs, da der ikke rigtig er mere... Men så snart en af de 3 andre marker har fået græs nok, bliver de lukket der på...

Men altså så længe hesten komme ud kan det vel være lige meget som der er græs eller bare sand/jord?

• #5   12. aug 2008 Forskellige meninger smiley

• #6   12. aug 2008 Synes der mmange mange flere faktor der spiller ind!

• #7   12. aug 2008 Hader når sådan nogle unger på 8 har deres ejen og læderridestøvler, forkælede møgunger er min mening !
    oG JA JEG ER BARE MIDSYNDELIG.

• #8   12. aug 2008 Stakkels heste med tendens til fedme eller forfangenhed hvis de skal gå på græs døgnet rundt hele året...
    Jeg synes ikke man kan se så sort hvidt på det..
    Men selvfølgelig skal man være ansvarsbevidst..
    med hensyn til fold vælger jeg faktisk at flytte min hest til mindre tid på græs.. og hvorfor.. jo der er 2 grunde.. for det første får den mere fold tid da den kommer i løsdrift, men til gengæld er det sand fold.. og den fold den går på nu er godt nok græs, men meget tung og fugtig og derfor ikke sundt for hestens ben.. og ja så er det en fjordhest jeg har og jeg ønsker ikke hun bliver fed..
    Så heller jord/sand fold med strå end græs til heste der ikke kan tåle det..

• #9   12. aug 2008 ja synes os man skal være ansvarsbevidt.
    synes os det er vigtig at have forældreopbakning hvis man ikke er 50 år ? smiley
    hmm , og at hesten kommer på græs, er os vigtigt..
    så synes jeg også man skal have undervsining hvis man skal have sin egen hest ;b .

• #10   12. aug 2008 Tja et min hest kommer på fold hver dag på græs fold, er meget vigtigt for mig...

Hesten er jo skabt til at spise næsten alle døgnets timer.. Så synes bestemt de skal gå ude på græsfold så meget som overhovedet muligt...

Men det er mit syn på sagen smiley

• #11   12. aug 2008 Merete L: Igen hvad så med heste med tendens til fedme og forfangenhed... skal de også bare fyldes med græs fordi vi synes det er bedst med græs ??

• #12   13. aug 2008 signe: Vi synes ikke det er bedst med græs, det synes hesten.. Den er bygget til at spise næsten alle døgnets 24 timer, som jeg også skriver, heste med forfanghed, jeps det kan man sagtens, man kunne evt sørge købe en mundkurv der begrænser hestens indtag af græs betydeligt, det samme med heste med tendens til fedme... Man kan også prøve at undgå forfangenhed, ved at vænne hestene stille og roligt til det nye græs, så de ikke æder sig en pukkel til..

Og som sagt det er min mening, og du har jo tydeligvis en anden, og vi bliver nok aldrig enige...

Kommentér på:
Hvis man skal have hest ....

Annonce