{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Tabte følvom på 24 timer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Det mest mærkelige er sket for min hoppe ( se profil og se følmaven). Hun var meget tyk efter sit føl, selv her efter 2 måneder efter fødslen. Men dyrlægen der kommer hos os, sagde at det var meget normalt.

Så sker det mærkelige. I forgårs smider jeg et regndækken på hende fordi det stod ned i stænger. Da jeg lægger dækkenet på, har hun stadig sin store kæmpe mave. Da jeg tager dækkenet af hende igår omkring middag, da hun er drivvåd af sved under, er hende store mave HELT væk. Hun er fuldstændig slank igen, ja nærmest FOR slank.

Hvordan kan en hoppe tabe sin mave på 12 timer??? vi snakker måske 40 kilo der har siddet på maven og som efter 24 timer er TOTAL forsvundet, så meget hun ligefrem er mager nu??

Jeg ringede til dyrlægen som aldrig havde hørt om det før, ja faktisk lød det til hun ikke troede på det.
Hendes eneste løsning var at hun har haft meget væske i tarmene, og alt det har hun svedt ud under dækkenet og er nu HELT slank igen..... Men selv den forklaring lød det ikke til dyrlægen selv troede på...

Hvad siger i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabte følvom på 24 timer
  • #1   12. aug 2008 Det kan jo godt være, at det ikke var overvægt, men bare slappe muskler, eller muskler spændt til bristepunktet, som nu kan slappe af?
    Vi har en hoppe (Morrigan) som altid ser frygteligt tyk ud, men ligeså snart man beder hende om at arbejde, eller løbe lidt hidsigt rundt, strammer hun helt op, og ser næsten for tynd ud. (Hun har haft mange føl, så det er mavemusklerne der er slappe)

• #2   12. aug 2008 Ja det ku det nok sagtens... Men hun har været i træning fra jorden, i longe og spring over cavaletti, men maven har aldrig strammet sig op????... Den har hele tiden været stor, selvom hun har været i træning fra fødslen af....

Kommentér på:
Tabte følvom på 24 timer

Annonce