{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Stævne!! gode råd søges :S hehe kig* {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen! smiley ja nu er det jo sådan at jeg skal til stævne her i næste måned (LC1, LC3) og så vil jeg gerne høre hvad i gerne gør før et stævne? eller gode råd om øvelser, eller hvad der giver et godt indtryk?! er der nogen ting i gør får at få hesten til at se extra godt ud inde på banen?? vil også meget gerne høre gode råd om spring det skal jeg også starte! f.eks hvis i har nogen gode råd om hvordan i måske bedst husker springbanen eller en god måde at springe på what ever alt kan bruges! HÅBER AT HØRE FRA DIG! hvis du kommer med en godt råd får i et tal af mig og hvis det er et rigtig godt råd stemmer jeg også i dine udfordringer! sååh se at komme i gang smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne!! gode råd søges :S hehe kig*
  • #1   27. mar 2005 Bare slap af og hyg om din hest... Forkæl den rigtig meget og ros den til skyerne hvis den er sød selvfølgelig...... Det giver den selvtilid...

• #2   27. mar 2005 min søster har engang sagt noget med at smøre et tyndt lag vaseline under øjnene, tror det er noget med at den måske kommer til at se friskere ud

• #3   27. mar 2005 ikke andre der vil give et råd med på vejen ?:s

• #4   27. mar 2005 når jeg skal til stævner gørjeg ikk andet end at strigle den hest jeg nu har med. jeg stirgler og strigler den og strigler den gerne hver dag på til stævnet, (begynder at strigle den rigtigt meget ca en uge før) så skinder de og er blanke, (det gør mine ihvertifald)og jeg laver rosenknubber i manen påden. nogle gange flætter jeg den hale ca 2 dage før stævnet. så bølger den, men det gør jeg ikk så tit det er kun om vinterne, ellers laver jeg en sillebensflætning i halen på den. jeg har en liste over de ting jeg skal have med, og så pakker jeg efter den, og alle mine ting har jeg så i et stævneskab. jeg træner dressur programmerne med hesten hjemme fra i ca en uge, så kan jeg det. og nogle gange træner jeg det os bare på et stykkepapir hvis jeg ikke rigtigt kan det. men jeg rider det os inden stævnet. når jeg springer aætter jeg altid mere fart på. og så når jeg har vendt til springet samler jeg hesten lidt op. osa så et par meter før springet får den fuld fart igen.. =) hvor henne skal du til stævne? hva dato ? smiley håber du kan bruge noget af det her.. knuzz og HELD OG LYKKE.. smiley

• #5   27. mar 2005 p.s. du kan os smøre lidt baby olie under øjnene og såen, det skinner på den og får den til at se frisk ud,, smiley

• #6   27. mar 2005 tusind tak for rådene! og tak louise det kan jeg selvfølgelig altså jeg skal starte på en klub der hedder EOR og på GRK

• #7   27. mar 2005 hvor skal du starte hende.??

i dressur skal du bare huske at ride præcis og slappe af.

vaseline kan også bruges hvis den har en sort mule..
    showshiner bruger jeg til at få dens pels til at skinne med.. Det må bare ikke komme der hvor sadlen ligger..
    jeg vasker hale og ben før stævne og pudser udstyr..

• #8   27. mar 2005 lousie hvilken dag skal du starte på GRK og hvad skal du starte der..

Er EOR ikke lukket klubstævne i samme weekend som GRK

• #9   27. mar 2005 oki jeg skal nemli os til stævne i næste ånede men det6 er i klubben JMR hehe

Kommentér på:
Stævne!! gode råd søges :S hehe kig*

Annonce