{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

uhykkelig men sandt (misrøgt) {{forumTopicSubject}}

ja så fik jeg den tredje hest ud af fire hjem

det skulle være så godt men endet med og blive en tregide...

vi starter med og skal flytte og vælger og sende hestene på ferie da der hvor vi skal flytte hen er en del der skal laves og for at hestene IKKE skulle gå ikke og få den rigtige omsov og pleje fik af vide at der var nogle piger der kom ved ham de skulle nok tage sig kærlig af dem og nor jeg hørte hvordan det gik med dem uha de havde det fint ja min "bare" har så en veninde tæt på hvor de går hun er en dag så ude og se til dem og så er HÆLVET løs bigben var tøt på og dø min og hendes veninde tvang fjerner ham så jeg høre så jesper til hvad det er for noget han har gang i og dumt svare han hvad mener du jeg svaret hvorfor han ikke havde tilset bigben han siger så det har han også men vil så ikke snakke mere han har ikke tid siger han nå jeg skriver så en sms til ham om at jeg godt vil have mine heste hjem nu hvad jeg skylte ham (der var lavet aftale om at når vi kom og hentet heste så afregnet vi ) han mente så vi skylte ham 13.764
det regnstykke kan jeg ikke få til og passe for aftalen lød op 300 kr per hest alser 1200kr om månden og han skulle have 2200 for og hente dem så mit regnstykke kunne max blive 4600 fordi vi var begyndt på en ny måmde ham siger at ham har hævet prisen til 1000 kr per hest og en masse andet plader vi diskoter længe frem og tilbage han vil lige meget hvad ikke udlever mine heste hvis jeg ikke betaler hmm jeg mene så ikke at han burte have noget som helst beslutter så og hente hesten når hen er på market kan desvære kun have plads til to af dem men henter så dem der er mest remt for at de ikke skal lide mere ..
men som sagt bigben som min venninde fjernet hentet jeg hjem i går efter en god månde ophold ved hendes venninde efter af dyrlægen havde givet grøn lys for at han kunne klare en transport..
nu skal vi så til og ligge sag mod ham for misrøgt/mishanling af mine heste mest bigben da han var døden nær det havde kun været et spørsmål om dage så havde hen været død..

skal nok fortælle mere er bare helt op og køre over det og bær over med mig hvis det ikke hænger så godt samme og skræver lidt forviret er bare så gal/ked af det på mine dyr´s vejne

sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uhykkelig men sandt (misrøgt)
  • #1   7. aug 2008 eej! kan jeg godt forstå du er oppe og kører over!

• #2   7. aug 2008 jeg skal nok sætte foto ind af dem sener

• #3   7. aug 2008 Husk endelig at tage billeder af hestene, så er beviserne i hus ! smiley

• #4   7. aug 2008 Åh, hvor frygteligt!!! smiley Stakkels heste... og stakkels dig! Kan sgisme godt forstå, du er oppe at gøre... det havde jeg helt klart også været, hvis jeg var dig. smiley

Håber, det lykkes at få idømt den idiot (pardon my french) en klækkelig bøde, samtidig med han bliver frataget retten til at have med dyr at gøre. For han burde helt klart IKKE have lov til at holde dyr, når han ikke kan finde ud af at tage ordentligt vare på dem! smiley

Godt, du trods alt nåede at redde dine heste, inden det gik helt galt...

• #5   7. aug 2008 forstår godt nok ikke særlig meget af det du skriver, men det lyder da til at være forfærdelig s;

• #6   7. aug 2008 Sikke da en ....... ring til en advokat og få ham til at hjælpe, hvis der kan gøres noget. Desværre er det slet ikke så let, har selv været det igennem, og man har næsten lyst til at opgi. Det skal man bare ikke, for så lærer de det jo aldrig, dem der misrøgter/mishandler eller hvad de nu gør, så skru bissen på og se om ikke der skulle være et lille smuthul, så han ku blive dømt?!?
    Held og lykke - jeg følger med i sagen smiley

• #7   7. aug 2008 arg

• #8   7. aug 2008 skal siges før de blev flyttet ned til jesper (hestehandler fra bræstrup) passet min mors kæreste (henning) dem da de var oppe og diskuter den periode og vi flyttet selv væk i et stykke tid men så hvors kære gamle nabo (han søster) ringet så til dyrenes værene da hun mente henning ikke skulle ta ansvar får dem og hun mente de var i ring stand men dyreværens manden mente de var i deres beste stand måske et kg får meget så tror skal sagens vi kan få sådan en som ham til og vidne samt vi kender andre som os vil vidne mod ham da han ikke passer sine heste særligt godt

bare i år har han haft 2 føl der har været en lille smule syge som han selv har skudt samt selv begravet på sin egendom samt han hade en 2 åring der kvalte sig selv i sin boks som lå i 1 månde før den blev hentet af daka/kambas samt 1 mere som os er død den ved jeg så ikke lige hvorfor men han ville havde haft beholdt MD og sagt han var død da han er en fin plag samt vi så skulle havde haft den kvit fra hans egen 2 åring der blev hentet så man kan tydelig sige han ikke behandler sine heste/føl særligt godt

MVH. Diana

• #9   7. aug 2008 så vi har vel både en dyreværns mand, min mors veninnde og hendes veninnde dem der tvangs fjernet big ben og min mors veninndes ven som var med til og høre at han ville havde sagt MD var død osv. samt min mors veninnde har arbejdet får ham og ved derfor det med de 4 heste/føl der er døde i år samt der er os billeder før og efter og kan sikker os få flere til og vidne at de var i deres beste vel før de blev flyttet

• #10   7. aug 2008 Det er møgulovligt at skyde sin hest selv og også at begrave dem på grunden.
    Der har du da en reel sag med beviser.

• #11   7. aug 2008 mener det ene føl som han selv skød hvade kun nået deara altså dårlig mave ved så ikke om min mors veninnde ved hvor han har begravet dem han har nemlig rimelig mange folde han os kunne ha begravet dem på har bare fået afvide han selv har begravet dem da han ikke havde råd til at de kunne blive hentet samt de villle nok undre sig lidt at de var blevet skudt

• #12   7. aug 2008 har lige fået afvide at at hun ved godt hvor det ene føl er begravet henne samt det midecin han bruge til sine heste når de er syge er heller ikke nået han får udskretvet af en dyrlæge det nået han får af kæreste som er nået sygeplejeske haløj så der er skam rimelig beviser at han er en skit fyr

• #13   7. aug 2008 undskyld hvordan kan i finde på og sætte jeres heste op til ham,hvis i vidste han ikke behandlede dyr ordelig

• #14   8. aug 2008 alt det har vi først fået afvide bage efter lige som havde squ da aldri ødelagt min hest på den måde vis jeg viste han var sådan

• #15   8. aug 2008 ok forstår det bedre nu,det har nok kun gået ud på og tjene penge for ham,han burde ha en straf

• #16   8. aug 2008 smiley det vil vi også prøve på her når jeg har fårt samlet alle beviser osv på at han har mishanlet mine heste bryder helvet løs for ham samt vi vil gøre alt for og stoppe hans handel med heste/ponyer samt sprede vit og bredt den måde han behanler dyr på både ved markeder osv alle steder hvor der kunne tænkes han kunne hanle med hans dyr
    samt vi vil prøve og få fat i dyreaktvister det må lige være noget for dem de plejer og elske og få finger i sager hvor dyr ikke bliver behanlet godt

sanne

• #17   8. aug 2008 forstår ikke hvad du skriver da der er lidt stavefejl i og meget rodet.
    men det jeg forstår lyder da ikke godt?!

Kommentér på:
uhykkelig men sandt (misrøgt)

Annonce