1.006 visninger
|
Oprettet:
Hest med hoste :( {{forumTopicSubject}}
Ja nu er det så blevet konstateret at bonita har bronkitis, som er noget man ikke kan kurere.. Rigtig synd
Dyrlægen var ude og kigge på hende i dag, og hun fik en sprjøte og skal have noget puver medicin som skulle hjælpe så det ikke var så slemt, men det kan ikke kureres..
Jeg vil rigtig gerne hører fra folk som ved noget om bronkitis, og som evt har haft en hest der havde det, da vores eneste mulighed nok bliver at aflive den
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.079
okt 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 187
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.079
okt 2007
Maria: Ja det dejligt, og ogs' dejligt at lis nu kan hører at caroline havde ret at det ikke kan kureres, men det sq trist at lis er så blind når man siger ting til hende XD
okt 2007
J&C: Hoster den hest så bare eller hvad?
Min ehst er en meget hidsig hest kan man sige som har brug for man rider seriøst for at dne slapper af, men jeg synes det syndt at side og arbejde så meget med hende og jeg kan heller ikke så meget fordi hver gang hun hoster så slær den jo fra fordi den strækker halsen og begynder at ride hurtigere og så må ejg bagefter tage dne ned, derfor kan jeg kun ride i ridehus da hesten den kløber fra mig i skoven, jeg har sprugt ejeren om at få stærkere bid på så jeg ikke bahøvedes at ahve så meget fat men stadig kunne have fat når dne løb, men det må eg ikke ..
jan 2006
Følger: 128 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 493
Jeg ved ikke hvad det var, men han fik en binyrebarkhomon sprøjte, som han skal have ca. hver 3 måned. Så hoster han ikke.
Hest med hoste :(