{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tinker
  • #1   2. aug 2008 Jeg har en tinker. Blanding, men så god som en tinker.
    Jeg rider uden sadel og med hackamore. Snart bidløs trense.

Når jeg bruger sadel bruger jeg min maxam kombi med ekstra bred bom og har lige købt en westernsadel jeg håber passer.

• #2   2. aug 2008 Et super bid er 3-delt muffebid. De er kanon. Min havde det med at være lidt stærk og lagde tungen over biddet og var samtidig sur på biddet. Jeg puttede et af de absolut blødeste bid i munden på hende og hun var fantastisk i hånden.

Synes nu at du skal fortsætte det bidløse på din hest. Det er nu det bedste. Hvis du ikke er helt tryg ved den bidløse trense kan du evt købe en hackamore, som er en del kraftigere.

• #3   2. aug 2008 Jeg bruger en wintec isabell werth med ekstra bredt kopfjern. Jeg er ved at tilride Musse og Madigan og jeg bruger tre delt bid til dem.

• #4   2. aug 2008 Så en som har forstand på sadler til at finde en sadel.. smiley

• #5   2. aug 2008 Jeg har en tinker hoppe som jeg rider med bidløs trense (skifter, som dig, nok også snart over til bid) og bomløs saddel. Men ved siden af har jeg en springsaddel, da det er det vi træner mest seriøst.

God fornøjelse med din nye hest !! smiley

• #6   2. aug 2008 Til min tinker bruger jeg en Wintec dressur sadel, og en hubertus springsadel

Så bruger jeg almindelig bid =)
    Har redet med 3 ringet bid i spring da han var umulig at stoppe
    Men nu bruger jeg 2 ringet bid tl både spring og dressur.

• #7   2. aug 2008 okay,,,, bruger i alm bid eller med gummi.... jeg har købt en ponypude til at starte med, da han vist ikke er vant til sadel.....

• #8   3. aug 2008 Altså, jeg har redet en tinker i 9 mdr ca..
    Og der behøves altså ikke alt muligt "stærkt" bid eller sådan noget på dem .. Bare lad dem forstå at det er dig der bestemmer tempo og vejen.. Så er de som en drøm smiley
    - Da jeg begyndte at ride den her tinker var han komplet umulig ja, han løb rundt og havde nada respekt for mennesker.. Der kom et stærkere bid på ham ja, og selvfølgelig reagerede han på det, da vi skiftede tilbage til normalt havde han ikke ændret sig særligt, kun "mod" mig, altså han reagere fitn på mine ben, og på staldgangen gjorde han intet, og reagere på stemmen .. Efter lidt tid med normalt bid gik han stabil af egen vilje og reagerede rigtig godt.
    Når han f.eks "løb" i trav eller løb i galoppen skulle jeg bare lige træde igennem og vise ham at det er mig der bestemmer og så gik det godt igen smiley

Såå, der skal ikke bruges noget stærkere form for bid / udstyr, bare alm. respekt

• #9   17. aug 2008 min han er kun blandin af tinker, men jeg har normalt udstyr til ham smiley

Kommentér på:
tinker

Annonce