{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

er det helt alm.og blive brændt af her {{forumTopicSubject}}

En person herville købe mine heste!.,og blev valgt ud af 4 købere.Vi havde en helt klar aftale og du skulle hente dem mandag, efter mine andre var flyttet til jylland søndag.Lørdag aften får jeg en sms, at hendes egen hest er gået sur...så for alle hestes skyld vil ikke købe nogen.....(ret underligt, hun var nemlig på week. i jylland,Sådan noget vuderer man vel ikke efter hvad en der kommer og passer siger)
Hun havde selv mistet et lille føl, og jeg fik vel ondt af hende,hun kunne så overtage mit.
Tror i jeg føler mig brændt af?og sat i en problematisk situaton?... 2 dage efter har hun så oprettet en ny annonce hvor hun søger hest...hun er virkelig super!
og fik mig endda til at gi dig dem så billigt, fordi du er så fattig...
For mig er en aftale en aftale, du havde aldrig ytret tvivl.
Nu kan jeg så begynde forfra med en ny annonce.For at være loyal slettetede jeg den nemlig,-du!Og skrev til alle de andre at jeg havde valgt hende.
Synes i det er okay?
Susiek

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det helt alm.og blive brændt af her
  • #1   1. aug 2008 Det er aldrig ok at en køber brænder af.
    Blev selv engang brændt af aftenen før køber skulle hente hesten.

• #2   1. aug 2008 sipelhen for ringe :s
    og hvor er det bare banligt af personen.
    men måske skal du se på det posetive og tænke om det overhovdet ville være godt hvis dine heste kom ud til personen.
    mnage tanker - for hvor er det træls man ikke kan stole på folk.

• #3   1. aug 2008 I har da fuldstændig ret.

• #4   1. aug 2008 hej det er hvis normalt herinde,der er ingen seriøse,er blevet brændt af rigtig mange gange,folk har ingen samvittighed mere,de kan da i det mindste være ærgelig over for så nu gider jeg ikke rigtig svare på henvendelser,så må de ringe hvis de er interessert,gider ikke bruge en masse af min tid.
    kan du ikke skrive pb,hvem det er,hvis hun nu skriver på mine annoncer
    ellers held og lykke med salget
    kh charlotte

• #5   1. aug 2008 Charlotte
    Du har fuldstændigt ret, man bruger alt for meget tid.
    Har lige lavet en ny annonce med n min pony og tinkerføllet, har også skrevet at interesserede må ringe eller sms.
    Jo det er så for dårligt, hendes navn skal frem SusanneN , dem er der vist flere af, men hun er fra lolland, og har mistet et føl, som sgt har hun allerede annonce på igen, søger hest til max.hest til 3000 ;/

• #6   1. aug 2008 okay tak folk er nogle gange underlige,de snakker for deres syge moster,om at de ingen penge har,så skal man ikke henvende sig,hvis man ikke har pengene.

• #7   1. aug 2008 Kunne forstå det hvis det var udstyr eller sådan noget, men køb af HEST?? OMG, det er jo en KÆMPE ting!!!

Kommentér på:
er det helt alm.og blive brændt af her

Annonce