er det helt alm.og blive brændt af her {{forumTopicSubject}}
En person herville købe mine heste!.,og blev valgt ud af 4 købere.Vi havde en helt klar aftale og du skulle hente dem mandag, efter mine andre var flyttet til jylland søndag.Lørdag aften får jeg en sms, at hendes egen hest er gået sur...så for alle hestes skyld vil ikke købe nogen.....(ret underligt, hun var nemlig på week. i jylland,Sådan noget vuderer man vel ikke efter hvad en der kommer og passer siger)
Hun havde selv mistet et lille føl, og jeg fik vel ondt af hende,hun kunne så overtage mit.
Tror i jeg føler mig brændt af?og sat i en problematisk situaton?... 2 dage efter har hun så oprettet en ny annonce hvor hun søger hest...hun er virkelig super!
og fik mig endda til at gi dig dem så billigt, fordi du er så fattig...
For mig er en aftale en aftale, du havde aldrig ytret tvivl.
Nu kan jeg så begynde forfra med en ny annonce.For at være loyal slettetede jeg den nemlig,-du!Og skrev til alle de andre at jeg havde valgt hende.
Synes i det er okay?
Susiek
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Blev selv engang brændt af aftenen før køber skulle hente hesten.
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 163 Svar: 665
og hvor er det bare banligt af personen.
men måske skal du se på det posetive og tænke om det overhovdet ville være godt hvis dine heste kom ud til personen.
mnage tanker - for hvor er det træls man ikke kan stole på folk.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 8
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 5 Emner: 14 Svar: 200
kan du ikke skrive pb,hvem det er,hvis hun nu skriver på mine annoncer
ellers held og lykke med salget
kh charlotte
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 8
Du har fuldstændigt ret, man bruger alt for meget tid.
Har lige lavet en ny annonce med n min pony og tinkerføllet, har også skrevet at interesserede må ringe eller sms.
Jo det er så for dårligt, hendes navn skal frem SusanneN , dem er der vist flere af, men hun er fra lolland, og har mistet et føl, som sgt har hun allerede annonce på igen, søger hest til max.hest til 3000 ;/
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 5 Emner: 14 Svar: 200
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
er det helt alm.og blive brændt af her