{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Kieffer sadel model 3000 {{forumTopicSubject}}

Hejsa Allesammen

Jeg har googlet og googlet for at finde et billede af en kieffer sadel model 3000 men det er ikke lykkedes mig endnu.
Er der nogen der kan sende mig et link eller evt. selv har billeder af sadelen ?
Evt. kom med brugbare ideér til sadel til haflinger med kort ryg men hvor rytter skal have en stor sadel altså forstået på den måde at puderne vist skal gå længere bagud end sadlen tror jeg nok ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kieffer sadel model 3000
  • #1   27. jul 2008 hmm jeg har en KIEFFER sadel til salg.. Har prøvet den på den fjorhest jeg tilrider og den ligger rigtig godt på ham.. Og han er kort og tyk.. Sadlen har også fantastisk støtte til ben og i sædet..

• #2   27. jul 2008 Jeg vil rigtig gerne se den model 3000 ;o))

Jeg skal have en sadel der godkendes af "min" sadelmager fordi min hest endnu ikke (på trods af sin fremskredne alder) har så mange muskler og jeg skal derfor være sikker på den ikke ligger direkte på rygsøjle etc. samtidig med at den skal kunne "laves om" når hun sætter flere muskler ;o))
    Så jeg kan ikke bare købe en sadel på nettet desværre ;o))

• #3   27. jul 2008 Tak for linkene...jeg synes slet ikke den ser ud som om der har størrere eller længere sadelpuder end andre sadler ??? øv øv

Kommentér på:
Kieffer sadel model 3000

Annonce