Hvem har mon lukket min hest ud ?? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen. Jeg er begyndt at blive meget urolig for mine heste da der er sket noget mærkeligt.
For ca. et halt år siden, kom jeg en morgen ud i stalden for at fodere Delgardo og Chanel. Men så så jeg at Delgardo´s stalddør stod helt åben, jeg vil ikke tro på at han selv har åbnet den, da det er umuligt for en hest, men Delgardo stod heldigvis inde i boksen endnu og jeg trak ham ud på folden, jeg reagede ikke så meget på det, men jeg var opmærksom over hvem/hvad der kunne have åbnet døren? Efter lidt tid havde jeg glemt det og nu er det altså sket igen. igår ringede naboen og spurgte om vi manglede 2 heste, da der pludselig stod to hvide heste inde i hendes fold (hun har selv heste.) De stod bare inde på folden og det så fuldstændig ud som om nogle havde lukket dem derind, for to heste kan vell ikke bare lige åbne leddet og gå derind og bagefter lukke det igen? Jeg ved desværre ikke om hun har fundet ejeren på de to hvide heste. Men idag har det sørme været én og lukke Delgardo ud fra folden. leddet var helt åbent, og det kan umuligt være Delgardo selv som har åbnet leddet og sat de der kroge op på hegnet igen. Han stod så ude på en mark og spiste korn. Altså helt ærligt? Mon der virkelig går nogle her omkring og bare lukker heste ud i det frie og lukket andres heste ind på en anden fold som tilhøre en hel anden. ? Jeg begynder sQ at blive lidt bange. Dog har der aldrig været sket noget underligt med Chanel. Det er kun Delgardo som er blevet lukket ud? - Burte jeg gøre noget eller hvad?
// Nanna
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.583
- ville nk låse staldøren, eller gøre et eller andet så man kunne se om der var nogen der havde været inde i stalden..
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
det er jo set før at ¨"små piger" har sneget sig ind og passet /redet andres heste...så pas på
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
* Cacao & Traum - BBHlejr '08 *
- Det var nemlig også lige det jeg tænke ...
jul 2007
Følger: 69 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 392 Svar: 1.255
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 1.066
maj 2004
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 70 Svar: 906
Jeg gjorde så det at jeg fjernede håndtagende på hegnet, dem man bruger til at lukke med og satte tråden direkte op på det andet hegn.
Det gode var så at ungerne ikke mere kunne lukke hestene ud, uden at få et stort rap over fingerne.
Man skal bare huske at slukke for strømen når man skal have hestene ud.
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
hm... umiddelbart ville det eneste realistiske bud på at få det opklaret være overvågning, men det ville selvfølgelig også være meget besværligt.
du skal i hvertfald ikke låse ind til stalden!
jan 2007
jan 2007
- Det kan det umuligt være, da hegnet var åbent.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 235
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 235
okt 2008
Følger: 75 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 452
maj 2009
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 457
Hvem har mon lukket min hest ud ??