{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Vi konvaterer squ aldrig til turrytter {{forumTopicSubject}}

-e xD

Ja , Laura (med fuldbloden Spa Gulch) og jeg havde fået den brilliante idé at tage på en lang tur på pony'erne med madpakker, foder og hele molevitten i dag , eller rettere sagt : det var mig der havde fået den brilliante idé xD Men når det kom til stykket , var den egentlig ikke så brilliant alligevel x) Jeg går ud fra at i gerne vil høre historien xD

Nåe , men jeg tager så hjem til Laura her i morges , vi henter Emma og Honny på folden og ordner dem . Vi glæder os til at komme afsted - madpakkerne er smurt (mega store xD), foderet er pakket, vanddet ligger allerede klar i tasken . Laura og jeg svinger så hver vores tunge taske på ryggen , og hopper op på tøserne , og inden længe skridter vi rask afsted. Allerede efter en kilometer har vi begge ondt i ryggen fordi vores rygsække selvfølgelig er for tunge xD Nåh , men videre går det . Pludselig opdager vi en kæmper , og jeg mener serisøt en kæmpe mellemting mellem en hveps og en hestebremse der har sat sig på Emma . Vi flygter i vild galop (xD) men hvepsen/hestebremsen holder squ trit xD Tilsidst hopper Laura af og får den mast . Nå , videre humøret er stadig højt. Tilsidst finder vi ved en lille mose/sø en rigtig hyggelig lille oase . Vi får så sadlet pigerne af (de fik grimer på, og så fik de bare lov at gå rundt at græsse selv) og pakket al vores mad ud , og så begynder der pludselig at komme vildt mange fluer, myg , hvepse og hundredevis af hestebremser. Honny der er helt svedt (hun er i ret dårlig form) har så åben bart tiltrukket alle insekterne. De satte sig OVERALT på tøserne , og de stak og bed. Vi flippede totalt ud , fik pakket maden ned og løb rundt med tøserne for at de ikke skulle blive alt for ædt. I løb får vi dem sadlet op, mens vi selv bliver helt igennem ædt. Vi flygter så væk i fuld galop, med løse sadler og skæve og uspændte hovedtøjer. Vi var fuldstændigt ædt - allesammen , og tøserne løb som for livet smiley Da vi allesammen er faldet lidt ned og kun har tre kilometer hjem , begynder det selvfølgelig at tordne, og grå skyer vælter ind over os . Endnu en gang må vi flygte hjem i fuld galop .

Resultatet af denne ekstremt "heldige" dag, og er to MEGET trætte og spiste pony'er, og Laura og jeg der var spiste og panikslagne og fuldstændig sikre på at vi ALDRIG skulle være turryttere xD Haha , ja , ja , så har man da også prøvet det .

Det endte med at vi havde redet 10 km. , og den sidste halve kilometer hjem, gik Honny helt uden udstyr. Hverken grime eller rytter. Hun gik bare som min lille hund og jeg hverken guidede eller holdt fast i hende.

Og det skal lige siges at tøserne altså havde insekt spray på ;D

- Kirstine .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi konvaterer squ aldrig til turrytter
Kommentér på:
Vi konvaterer squ aldrig til turrytter

Annonce