Øm i forbenet..? {{forumTopicSubject}}
hej Hg´er
Jeg ejer en dejlig fjolle ved navn Gnist, hun er begyndt at være øm i højre forben. Det startede for nogle uger siden hvor vi tog hende på jordfold, fordi vi troede hun var ved at blive forfangen. Det var hun så heldigvis ikke hun vare bare lidt øm. Nu har hun været øm i 4 uger og det undrer mig hvad det kan være..?
Hun er øm på den måde at, hun kan trave i fuld fart ned af en vej uden at vise nogen tegn på halthed, men når man drejer hende rundt på en lille volte eller bare drejer hende rundt ømmer hun sig..?
Jeg vil lige give det en chance inden jeg tilkalder dyrelægen, men det kunne være at nogle af jer har oplevet det samme..=)
skal siges at for ikke så længe siden har hun haft en hovbyld, men hun har været rengående siden.
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 228
maj 2008
Følger: 175 Følgere: 181 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.327
Det er ihvertfald det første jeg lige kommer til at tænke på.
Måske har hun trådt forkert , trådt på noget eller lign.?
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 724
Det med skulderen har jeg også tænkt på..=)
» Stald Jessen «
Hun har lige haft smed idag og hun har heldigvis ingen hovbyld
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 228
Ja hun kan jo have fået et vred eller sådan et eller andet. Men når der er gået 4 uger uden det er blevet bedre, så syntes jeg da du skal få det tjekket.
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 724
Ja det gør hun
heidi bang N
Grunden til at jeg lige venter med dyrelæge er at for 5 uger siden fejlede hun intet, da hun havde dyrlæge ude til en alm vacine. Men ja hvis det bliver ved ringer jeg selvfølgelig igen
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 37 Svar: 983
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Øm i forbenet..?