779 visninger
|
Oprettet:
Korte tykke ben... {{forumTopicSubject}}
Ja det er hvad jeg uheldigvis har...
Findes der et mærke som laver leggins/ridestøvler til os der har korte ben med en meget kraftig lægmuskel? :o)
Og nu hvor jeg alligevel er ved emnet korte ben, så har jeg lige et spørgsmål mere *G*
Jeg er vild med at ride i en dressur saddel da jeg føler at de har et bedre sæde end en kombineret, men mine ben er så korte at mine føder er lige under saddelklappen, og jeg føler derfor ikke at jeg kan komme ordenligt ind til hesten med mine ben.
Finder der nogle kombisadler som minder om dressursadlerne men uden at have så lange sadelklapper?
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.231
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 31 Svar: 71
Har de samme dybe sæde som dressursadlerne har? :o)
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
Jeg har i hvert fald været heldig at finde leggins stor lægvidde hos Tika -selvom det er ved at vre længe siden.
Jeg har en passier sadel, kombineret men absolut mest dressur. Ved første øjekast ligner den en dressursadel, men får man kigget lidt nærmere kan man se at sadelklapperne er lidt kortere og ikke helt så lige som en rigtig dressursadel.
Jeg vil tro der er andre end passier der laver den slags sadler.
jun 2007
Tror ikke at mine lægmuskler er så tykke at jeg skal have leggins der er lavet til overvægtige mennesker..
Mit kan godt passe en L (mener jeg at det var) Men problemet er at mine ben er så korte så alle de leggins jeg har prøvet bliver ALT for lange til mig :o(
mar 2007
Følger: 77 Følgere: 81 Heste: 6 Emner: 19 Svar: 240
jun 2007
1000 tak for linket, det er helt sikkert en side jeg vil kigge nærmere på :o)
Det er bare en skam at det ikke står en størrelse i cm så man har en chance for at vide om man kan passe deres leggins :o)
mar 2007
Følger: 77 Følgere: 81 Heste: 6 Emner: 19 Svar: 240
jun 2007
Ok, jamen så kan det da være at jeg lige ringer til dem i dag... Det ville da være dejligt hvis jeg endelig kunne finde nogle leggins jeg kunne passe :o)
Korte tykke ben...