Haflinger Wilkin {{forumTopicSubject}}
Ja nu skal I få en laaaaaang forklaring på hvorfor denne bruger tidligere er falsk..
Hmmm... Skal sige dig hvorfor - nu når du ligefrem laver inflæg i forum om det... -
Hende der oprettede "Henny" var uheldigvis en af ´min kærestes venners kæreste.. Hun fortalte mig om den her side og iih den var så god - men hun havde ikke nogen hest. Det undrede jeg mig om rigtig længe og til sidst spurgte jeg hende om hvad hun havde gang i for det er noget tåbeligt noget at oprette en hest man ikke selv ejer...!! Hun skrev en lab med brugernavnet og passwordet på. Jeg spurgte hende hvad jeg skulle med den og hun sagde jeg skulle oprette mine heste. Jeg sagde nej og ville oprette mig min egen bruger fordi hendes var opdigtet af ren fantasi. Men jeg kunne ikke fordi den sagde at mit nummer allerede var brugt. Jeg spurgte om det var hende og uheldigvis svarede hun ja. Jeg blev så sur at jeg slog hende. Hun begyndte og græde og jeg gik ind på brugeren. Jeg tog nogle billeder af mine heste og ja... Derfor kender mange den her som "Henna"... Eller hvad den nu hed... Håber I tilgiver dette :o)
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.563
feb 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2005
Følger: 345 Følgere: 343 Heste: 11 Emner: 247 Svar: 4.502
Haflinger Wilkin