{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Føj psykopat opringning om min hest {{forumTopicSubject}}

Arg min telefon ringede lige.. hemmeligt nummer, tager den og en mand siger han er fra TVDanmark og det er angående den hest jeg har i den blå avis, som de vil købe til en ny tv serie..
Jeg svare at den desværre er solgt.. ihh det var han ked af, for de havde ledt og ledt og ikke fundet den rette og min så bare helt rigtig ud.. og så spørger han om jeg ikke kan trække den handel tilbage.. så vil de gerne betale overpris og også give penge som kompentation til hende der skulle have købt..
Jeg synes det lyder ret sært og for fornemmelsen af at der er et eller andet galt.. så fremstammer noget i retning af .. "Øh det ved jeg ikke rigtig"..
Her siger han så.. "ja for vi skal bruge den i vores nye midnats program horse fucker"..
Blev bare helt paf og svarede bare.. "Øh nej det synes jeg altså ikke".. var virkeligt chokeret.. og så snakker han bare videre og at den lige passede i højden osv og her smækkede jeg altså på..
Føj var dybt chokeret.. hvad fanden får sådan en idiot ud af sådan et opkald ?? ærgre mig over at jeg ikke fik svaret ham igen.. men blev sku mundlam..
Hvad pokker får han ud af sådan et opkald ? godt jeg er en voksen kvinde og ikke en 16 årig pige der skal af med sin pony smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj psykopat opringning om min hest
Kommentér på:
Føj psykopat opringning om min hest

Annonce