{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hvilken uddannelse? {{forumTopicSubject}}

Hvilken uddannelse har i?
Er det inden for heste eller evt noget med en anden hobby i har?

Overvejer selv at tage faglært landmand med hest som spiciale men men men det kommer jo slet ikke til at hænge sammen med 2200 kr for at bo på skolen og 1400 kr for opstaldning af hesten når man på Su kun får 3000 udbetalt.

Jer der nu har uddannelsen hvad gjorde i for at få det til at hænge sammen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken uddannelse?
  • #1   16. jun 2008 jeg er lige startet på social og sundhedshjælper uddannelsen her 1/5 08
    men er så heldig at få revalidering under min uddannelse men eller havde jeg muligvis kunn få voksen elev løn da jeg bla er over 25 år og har børn. men du må da lige undersøge om du ikke kan få noget tillæg til husleje mv det fik jeg nemlig da jeg gik på landbrugsskole men kan ikke huske hvad de kaldte det

• #2   16. jun 2008 Jeg er ved at tage en HG og dyrepasser med speciale i dyrehandel..

Jeg får næsten 7.000 før skat på SU med lån

• #3   16. jun 2008 Hej ,.

Jeg er snart faglært landmand..
    Jeg var godt nok ikke på SU. men min mor og far hjalp mig med at betale det første skoleophold og det andet betalte jeg med den løn jeg fik da jeg var i min første praktik ..

Jeg startede også med speciale i hest.. men er nu endt med speciale i svin.. heeh

Hvilken skole har du overvejet at gå på ?

• #4   16. jun 2008 Skal starte med grundforløb i korinth og så vidre over på dalum.
    mit problem er bare at jeg har et meget stort lån og kan ikke få tilskud.
    Mine forældre er på pension så der er desværre heller ikke nogetat hente.. men så skal jeg jo sælge hesten og det er der jo slet ikke interesse i...

• #5   16. jun 2008 Nææh, men så er det jo godt der er noget der hedder arnejde.. jeg kan ikke lii se nogen anden udvej for dig lii nu.. det gælder bare om at spare en masse penge op .. og hvis du fortsætter med ikke at have så mange penge kan du vist godt vente noget tid endnu.. for modul 1B er meget meget dyrt.. og modul 2 er dyrere

• #6   16. jun 2008 Ok siger Mange mange tak for hjælpen...
    Såhåber jeg bare jeg ikks skal vente alt for længe

• #7   16. jun 2008 det var så lidt.. men skriv endelig hvis du vil vide noget om det hele.. og sådan..

• #8   16. jun 2008 Hehe vil jo gerne vide lidt om det hele =o)
    Men tænker nu også meget på hesten for vil jo ikke sælge =o)

• #9   16. jun 2008 Miiig

• #10   16. jun 2008 Ups skulle ikk være odet her indlæg smiley

• #11   16. jun 2008 Jeg er uddannet Dyreassistent med heste og malkekvæg som speciale og gik på Lyngby landbrugsskole i Roskilde, Den har vistnok skiftet navn nu.
    Halvvejs gennem uddannelsen fandt jeg ud af, at der ikke rigtigt var nogen fremtid i at arbejde med heste. Men jeg valgte at gøre uddannelsen færdig, da jeg ikke gad have flere uddannelser uden eksamen (Jeg gik ud af gymnasiet i midten af 2.G).
    Jeg arbejdede ca 1 år med heste efter jeg havde afsluttet min uddannelse til en ussel løn, og har ikke arbejdet med det siden!
    Nu arbjeder jeg i Vuggestue som pædagogmedhjælper og overvejer at tage en PGU...

(",)

Kommentér på:
Hvilken uddannelse?

Annonce