{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Pris på hest (Seriøst!) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg står og skal af med både Claus og Dancer, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg egentlig kan 'tillade' mig at tage for dem.

Så jeg håber nogle måske vil komme med et 'bud' på hvad de kan koste, de er lige nu begge sat til 5000 kr.

lidt info:

Little Moonie Claus
Shetlænder, født i 1996
vallak, brugt til hygge og spring
er 90 cm høj.
Er tilkørt, men ikke kørt meget.
kan springe 80 cm med rytter!
sælges med ponypude, ny trense, underlag, gamacher, regndækken, fleecetæpper osv. - ALT udstyr medfølger.

O' Bajans Sky Dancer
Trakhener/Araber hoppe - født 1-6-88 - 20 år
er efter guldmedalje vinder O' Bajan (ox araber)
lige over ponymål - men kan gå som pony
LA dressur - LD spring (hun har ikke lysten til spring)
fantastisk¨på tur, kigger sjældent.
er redet i et par LC'er i dressur til stævner
skævt bagben som hun er født med, ingen betydning for brugen, men hu kan risikere at avle det videre, derfor ingen avl på hende.
Sælges uden udstyr

håber på lidt god hjælp(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på hest (Seriøst!)
  • #1   16. jun 2008 Cæcilie: Hun er for god til bare at gå og fise den af herhjemme, hun kan sagtens holde 10 år endnu(: Jeg har aldrig set en hest med så meget energi som hun har(:

• #2   16. jun 2008 der er ingen seriøse der henvender sig, og jeg skal have en ny hest og har derfor heller ikke plads til dem alle.

Jeg kunne aldrig finde på at sælge nogen af dem til et sted hvor de blev solgt videre, de er på ingen måde til videre salg.

• #3   16. jun 2008 Min personlige mening:
    Synes ikke du kan være bekendt over for hverken Dancer eller hendes tidligere ejer at sælge hende - du har fået hesten forærende! Hun er trods hun virker frisk, en ældrer dame, og fortjener ikke at blive kastebold... Du burde skamme dig!

• #4   16. jun 2008 Stine: Har skam snakket med tidligere ejer, og hun er helt enig med mig!
    Hun fortjener da hellere et hjem, hvor der er tid til hende, og hvor hun kan blive redet lidt i stedet for at gå og kede sig og gå til, som hun gør her! Synes slet ikke du kan tillade dig at sige jeg skal skamme mig, det er trods alt mit valg, og når jeg ikke har tiden eller pladsen til hende, så hellere finde hende det perfekte hjem!

• #5   16. jun 2008 enig med stine.

hvis du absolut MÅ af med hende så send hende dog til nyt-hesteliv eller hestens håb eller andre hvor hun kan få det godt med garanti

• #6   16. jun 2008 Synes det lyder som nogler okay priser, måske lidt meget for den bette...
    Tror måske mest du skal vælge at sælge hende som hygge pony/selvskab på grund af alderen, hun kan jo stadig være den perfekte skovturshest og der er der også nogle der virkelig leder efter....

Held og lykke med salget.. smiley

• #7   16. jun 2008 Som jeg skrev, det er min personlige mening - og det fortsætter det med at være! Synes det vil være synd at en hest i hendes alder skal ende sine dage som kasteboldt, bare fordi man ikke har tid og plads... Man påtager sig rent faktisk et ansvar når man har hest, en hest er ikke bare et stykke legetøj man smider væk når man ikke gider det mere!

• #8   16. jun 2008 Bakke-Ly: Hun sælges også som hyggehest, det er også det vi selv har brugt hende til (:

• #9   16. jun 2008 Hej..
    Jeg syntes nu osse det er synd når folk sælger " Gamle heste," Men man kan jo sagtens finde et dejligt sted til dem, da man jo selv har det sidste ord om hvem der skal have dem, og ja så kan man jo sagtens lave kontrakt om at de evt. ikke må videre sælges. ( Vi købte i efter året en tusse gammel vallark ved en heste handler, og det er i mine øjne synd, for hvor ville han ha`været havnet vist ikke vi fik ham.) men som sagt privat handel, og som hygge hest, det ser jeg ikke noget slemt i.

Kommentér på:
Pris på hest (Seriøst!)

Annonce