Wee {{forumTopicSubject}}
hvad har i lavet i dag jeg har været ude at ride på Obelix han var bare så god han gjorde bare alt hvad man bad ham om og hans trav og galop og skridt var bare så svingne det gik bare GODT! og så hjalp jeg min træner med at give foder og vand og sådan noget fordi at han lige er kommet hjem fra hans ferie! og mens han har været væk er vand røret sprunget hos ham og den maskine de bruger til at muge ud med var gået i stykker og traktoren kunne ikke starte og der er to til at hjælpe ham i stalden den ene skred bare mens han var væk og så fik hende den ene der var tilbage fik en syg dom kan ikke lige huske hvad den hedder men hun må i hvert fald ikke lave noget så vi hjalp også med at fodre i går! Bellami har jeg bare nusset med for hende kan vi ikke få op i en heste trailer!
jan 2005
Følger: 47 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 394
har selv været ude at ride på elicia og hun var bare super dejlig, hun gik en hel runde med nakken stabilt nede, og sprang 60 cm. er ret stolt af hende, taget i betragtning af at hun har stået stille i 3 år og kun har været redet 4 gange nu!!!
så super....
så har jeg lige vasket excellent da vi skal til stævne i morgen!!!!
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Emner: 81 Svar: 399
iiih, jeg glæder mig til på mandag..!
der har jeg fødselsdag:D
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
jan 2005
Følger: 47 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 394
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 326 Svar: 2.333
Wee