{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

pyha heldigvis var det ikke så slemt.. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

igår opdaget jeg at Tamra var hævet i den ene side af mundvigen og hun gik og stak tungen ud hele tiden (og hun kunne heller ikke heletiden holdemundvandet tilbage så idag ringede jeg så til dyrlægen og hun kom ud og kigget på hende...

med det samme hun så det sagde hun "det er en elergisk reaktion" og må sige så blev jeg noget lettet...
men det eneste jeg kan komme i tanke om hun er begyndt og få i forhold til hvad hun ellers gør er Hvidløg jeg har givet hende det i hele stykker (jeg har ikke givet hende det inden og ved ikke om gamle ejer har gjort det inden så nu har hun fået noget antibiotika og jeg sløjfer hvidløget så nu må vi se hvordan det kommer til at gå....

men må sige da jeg så det igår blev jeg ked af det... for det kunne jo være så meget andet....
men nøj hun ser ud... hele hendes venstre mundvig er helt hævet så når man ser hende forfra er hun helt skæv i hovedet... stakkels lille pus... så nu får hun nogle fridage og håber vi kan komme ud og ride på lørdag for der har mig og en anden oppe i stalden aftalt og skal ride til Nimtofte og dyrlægen sagde også det kun ville tage 2-3 dage inden det var væk men hvis det ikke er væk inden lørdag så tager vi ikke afsted for det må jo gøre pisse ondt på hende at have et bid i munden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pyha heldigvis var det ikke så slemt..
  • #1   12. jun 2008 hov glemte lige og sige at dyrlægen tog også hendes temp. og hun havde IKKE feber

• #2   12. jun 2008 Ej hvor surt.. Vi har også lige haft dyrlæge idag.. Vores ene hoppe hoster en del.. Hun skal stå i 4 uger nu og må ikke lave andet end at gå på fold smiley

• #3   12. jun 2008 jeg må sige jeg var bange for at det var meget værre da vi næsten lige har haft hende oppe med mistanke om kværke så var meget bange for at det var det (for da hun var der sidst kunne hun ikke 100% afvise det men hun var meget overbevidst om at det ikke var det) så da hun sagde at det var en elergisk reaktion kunne jeg trække vejret igen :o) men ja det er da træls....

• #4   12. jun 2008 Det er så irriterende sådan noget.. Jeg var også b ange for at min havde kværke i første omgang fordi hun var sløj og hostede meget osv.. men dyrlægen mener det er en slem omgang forkølelse, så hun skal gå på fold i 4 uger, men ikke for længe så hun bliver kold eller for varm.. men nogle timer hver dag-.. Det er ret surt, da hun ellers lige var blevet super fin, og var begyndt at forstå de svære øvelser i dressur, så det er sgu surt.. smiley Men godt for jer at det "kun" var en allergisk reaktion smiley

• #5   12. jun 2008 Calle ja jeg er også over lykkelig men hun har slet ikke vist tegn på sløvhed (men det gjorde en af de andre heste i stalden og havde en byld under kæben første gang vi havde hende ude) men jeg kan da godt se det er træls og skal vente 4 uger... puha det tror jeg ikke jeg kunne :oD jeg syntes det er slemt nok med de 2-3 dage jeg skal vente *GG*

• #6   13. jun 2008 Hehe.. Tja det er især surt fordi hun lige var begyndt at blive enormt taktfast, og kunne virkelig bære sig selv og kunne samles rigtig godt, og så begynder hun at hoste :S perfekt,... SÅ nu er det 4 uger uden nogen form for ridning desvære x(

Kommentér på:
pyha heldigvis var det ikke så slemt..

Annonce