182 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP til projekt. 9 klasse {{forumTopicSubject}}
hej i næste uge skal mig og min veninde lave et blad om dyremishandling og jeg skal bruge lidt hjælp.
Jeg skal bruge 4 frivillige der vil skrive et læserbrev herinde på forrumet.
det skal være om :
Hvad er din menning om dyremishandling
og jeg skal bruge 4 frivillige der vil skrive et læserbrev herinde om:
Hvad er din menning om dyreforsøg?
dec 2003
Følger: 216 Følgere: 211 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 10 Emner: 237 Svar: 1.559
Dyremishandlig:
Mange mennesker skaffer sige dyr. men nu om dage glemmer de at passe dem. der er set alt for mange eksembler på at fokt har købt et dyr og så ikke haft lysten alligevel eller ikke haft råd. Det værste er næsten hvis man rejser fra sit dyr og bare er ligeglad.
Det er en form for dyremishandling den anden som er meget være er de folk der lige frem behandler deres dyr dårligt med vilje. Hvorfor skaffer de sig dyr??? For at sulte dem?? Det er sq da en ond og mærkelige tankegang. Tag nu et dyr som heste. der har været meget debat om mishandling af heste og der er utrolig mange mennesker der ikke kan lide heste og derfor ikke blander sig i det. Men der er også mange der kan lide heste og hvorfor skal vores sport "ødelægges". Det svare lidt til at racerkøre ike giver deres bil benzin og tror den kan køre alligevel. Det er så ondt at nogle kan være så grove ved dyr og det værste er sq at de fleste politifolk er ligeglade. HVAD FG er det for noget. dyr er ogsånoget levende og skal behandles med respekt. Jeg skrivernu forjeg menerdet er kørt for langt nu og der må gøres noget ikke kun med heste men med ALLE dyr.
Så GØR noget og det er alle der skal hjælp. Gider du ikke dit dyr mere så giv det væk sælg det eller afliv det ikke mishandel det det går bare galt og tro mig der er nogle der er ved at få øjnene op men ikke nok!!!!!
Hilsen Mette
Jeg håber du kan bruge det
dec 2003
Følger: 216 Følgere: 211 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
det er en stor hjælp. vi skal nemlig allerede aflevere alt hvad der skal med i bladet til en proffesionel en der kan lave rigtige blade på onsdag så vi skal bare i gang ;-D
tak for det
HJÆLP til projekt. 9 klasse