{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Foder ._. {{forumTopicSubject}}

Argh, syntes det er så forvirrende med alt det foder osv. hesten skal til at have -.- Så ville lige høre om i måske havde lidt råd til hvad jeg skal give min ismule (: Han er lidt for tynd og mangler nogle muskler i ryggen og sådan lidt. Han har massere af energi, det har dyrlægen også skrevet i handelsundersøgelsen; "Fornuftig hest, med massere af energi" XD. lige nu får han ikke noget, han går i løsdrift, skiftevis på græs og på jordfold. altså han bliver lukket nogle timer på græs, nogle timer på jordfold og så nogle timer på græs osv. men nu skal jeg jo flytte ham, så han skal stå i boks om natten. Han kommer til at gå ude fra klokken 8-9 stykker, til kl 17-18 tiden ca. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal give ham. Og han får jo ikke noget mad lige nu, hvor han står. men når jeg flytter ham hjem til mig, skal han have noget da han skal stå i boks =).
Hvad ville i give ham, hvis han var din hest? =D.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder ._.
  • #1   11. jun 2008 Jeg fodre med facebalance fra brogården. Det kombinere jeg med speedybeat eller alfa beat, der er godt til heste der skal tage på. Derudover giver jeg olie, der er godt for hesten når den skal tage på for det er nogle nemme foderenheder.

• #2   11. jun 2008 Der hvor min hest står, får islænderne valset havre, Spillers high fibre cubes og godt med wrap. De går rigtigt godt på dette mix af foder.

Kommentér på:
Foder ._.

Annonce