Andre forumemner med "harj=D"
Harj! :D
Hej alle Rasmus-fans! :D Hvilken sang er jeres yndlings? Chasing Cars, Drive My car, Superliga eller Black Hole Sun? :D Jeg kan ikke selv vælge! ;b
Hej alle Rasmus-fans! :D Hvilken sang er jeres yndlings? Chasing Cars, Drive My car, Superliga eller Black Hole Sun? :D Jeg kan ikke selv vælge! ;b
Skrevet af: ~ Fanfare & Maria, for ALTID ~ - 27. mar 2011
HARJ HG . d;
omg jeg keder mig.. hvad laver i ? 8D & hvad har i lavet idag? d; _ jeg er lige kommet hjem fra stalden, har lige fået mad. &så skal jeg snart ind og glo tv med mor.. håber min nye mobil komme...
omg jeg keder mig.. hvad laver i ? 8D & hvad har i lavet idag? d; _ jeg er lige kommet hjem fra stalden, har lige fået mad. &så skal jeg snart ind og glo tv med mor.. håber min nye mobil komme...
Skrevet af: JTK - TRINIDUT. {HA ROCKER PÅ BABOOM} - 13. feb 2009
HarJ !
Er der ikk nogen der vil være søde at stemme i mine udfordringer?? Stemmer 100 % Tilbage ! ! :D
Er der ikk nogen der vil være søde at stemme i mine udfordringer?? Stemmer 100 % Tilbage ! ! :D
Skrevet af: * Camilla (18) B * - 26. jun 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lampe 500 kr.
- Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
- Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
- Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
- Gardinstang i soveværelset 600 kr.
- Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Emner: 81 Svar: 399
harj=D