{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forældre og heste !!!
  • #1   8. jun 2008 det bliver nok svært.

• #2   8. jun 2008 bevis overfor dem at du sagten kan tage det ansvar der følger med at have en hest..

• #3   8. jun 2008 Ved selv at betale noget af den og lave aftaler om fremtidige udgifter til hesten hvem der skal betale dem.

Ved at have et arbejde og vise ansvar.

Ved at have en part og på den måde vise ansvar.

Men hvis du er 17år, har du jo snart din børneopsparing. Enten som 18 eller 21år.

Derudover synes jeg du skal tage en udd først og så købe hesten bagefter så du har tid til den og har råd til at betale hvad det koster at have en hest.

• #4   8. jun 2008 men hvis det er økonomien som de ikke er helt tilfredse med eller usikre på..

• #5   8. jun 2008 <b>Jeg plajede i 9 år!:b</b>

• #6   8. jun 2008 Find dig en sød pony/ hest du kan få part i. Håb på at den bliver sat til salg, og dine forældre køber den, fordi de synes, det er synd for hesten. Det var sådan, jeg fik Palmira xD

Jeg havde plaget HELE mit liv, og så får jeg først en, fordi de synes det var synd for hesten og ikke mig xD

• #7   8. jun 2008 Jeg mener det er meget sjældent det er godt at plage og overtale. Jeg vil mene ens forældre har ordet og jeg er sikker på dine forældre afviser fordi de ikk mener de har penge, tid, erfaring. Og du måske ikk er ansvarlig nok endnu, ikk kan byde med penge, og måske ikk er erfaren nok. Køb dig en når du selv har pengene, for at lokke dem presser dem bare ud i noget som de måske ikk ønsker.

<b> RESPEKTER DERES VALG </b>

• #8   8. jun 2008 Karina B

Du tager som selvfølge at der ER en børneopsparing.. Det er ikke alle der har lavet sådan en. Det kræver at man har penge til overs til at lave en børneopsparing....

• #9   8. jun 2008 få et arbejde, så du selv kan købe en hest.
    jeg vidste på forhånd at jeg ikke ville få flere heste end Polly, så jeg fik et arbejde og sparede selv alle pengene sammen, lidt over et år senere (efter jeg havde købt ny mobil, kamera og bærbar) stod jeg med Niko i hånden...
    at have et arbejde viser også dine forældre at du gerne vil tage ansvar, og at du har mulighed for at betale alle udgifter selv

• #10   8. jun 2008 Start med part, så du kan bevise de gammel,
    at du er stor nok.

• #11   8. jun 2008 Jeg har haft part gennem de sidste 7 år ca. Så jeg tror jeg er nok erfaren. Har haft part på heste lige fra 2½ til 12.. Så jeg er godt dækket og de ved også at jeg ville kunne klare det og er ansvars bevidst og jeg har selv penge som jeg kan støtte med hvis det skulle være smiley

• #12   9. jun 2008 $ $$ Cowgirls have more fun $$ $

Jeg vil da mene at 8 ud af 10 har en børneopsparing. Så ja derfor skriver jeg som jeg gør. Det betyder jo ikke at der står 50.000kr på den, det kan jo lige så vel være 7000kr. Der er jo ingen der siger at man skal sætte 1000kr ind hver mdr, 100kr måske 50kr giver også mange penge i løbet af 18-21år. Eller at hendes bedsteforældre har oprettet en til hende.

Jeg kommer med nogle forslag til hvad der kan gøre at hun for en hest. Så ja der er en børneopsparing vel en naturlig del af alle forslag der findes, når pigen er 17 år.

Har du haft økonomiske problemer, så du ikke har haft mulighed for at give dine børn en opsparing ? Hvis du har børn da....

Kommentér på:
forældre og heste !!!

Annonce