{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu syntes jeg det er
  • #1   1. mar 2005 sys det er SKØNT!
    for min skole lukkede! HiHi...

• #2   1. mar 2005 Ja sådan kan man også se på det!
    Men jeg har ikke andre ridemuligheder end at ride i naturen, nogle gange ville jeg ønske jeg stod på en rideskole om vinteren.
    Jeg bruger sommeren på at ride Lasse op i dressur bare for at han så kan stå stille om vinteren....
    Såp har overvejet at sætte ham på rideskole næste vinter!

• #3   1. mar 2005 ja det kan jeg godt forstå. Jeg kan så ikke ride på min men jeg longer hende og der har vi heldigvis et lille ridehus til det. Det er dog for lille til at ride i men jeg kan leje mig ind over på tjelegods i deres ridehus jeg har hesten ikke ret langt derfra så det er nemt ellers rider jeg på en gammel hoppe og det er i al slags vejr men det er også kun tur. vi har ellers en dejlig ridebane der ude ved hesten så det er fint

• #4   1. mar 2005 Der er også en dressurbane 15 min skridt fra hvor jeg bor, men den er dækket med en halv meter sne....
    Jeg ville også have været ude og longere igår for det var alle tiders vejr men udskød det til idag, men nu sner og blæser der! ER så træt af det nu, til at starte med glædede man sig og nu er det lige omvendt!

• #5   1. mar 2005 ja det er træls jeg har heller ikke longset længe pga sne det er bare sur r.. men man må jo bare vente

• #6   1. mar 2005 Det er jo det, i januar da jeg bestente mig for at jeg ville holde ferie i uge 9, gik jeg og sagde med mit held så sner der der, og hvad gør der.....
    Men på den anden side det er jo også hyggeligt!
    Mine heste står også bare inde nu, de går ikke frivilligt ud i det snevejr. De står i løsdrift!

Kommentér på:
Nu syntes jeg det er

Annonce