{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

kan næsten ikke vente :-D {{forumTopicSubject}}

ja jeg kan næsten ikke vente til i morgen med at GALOPERE på min elskede isabella smiley

fik jo grønt lys fra dyrlægen idag til at begynde at træne dressur på banen, med GALOP og det hele smiley

jeg har så igennem hele hendes skade/genoptrænings forløb haft det princip at jeg ikke ville ride den dag hun har været til tjek, fordi at det er hårdt at blive bøjeprøvet osv osv...

men jeg må godt nok indrømme at det kribler NOGET i maven for at komme på nakken af hende og ud på banen smiley

men jeg må være stærk smiley

så jeg har indgået et kompromis...

jeg må godt skridte uden sadel inde på banen idag smiley

kan slet ikke VENTE til i morgen...

skal mærke min babys dejlige galop for første gang siden d. 14 FEBRUAR...

ooooork det er længe siden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan næsten ikke vente :-D
  • #1   30. maj 2008 er glad for at høre at det nu går fremad smiley

• #2   30. maj 2008 Orh hvor dejligt smiley

Filippa skal til tjek i morgen, hvis alt går efter planen -den kan jo pludselig blive ændret xP
    Og så håber jeg på at jeg må begynde at trave fra på søndag af. Men jeg er ret pessimistisk og tror ikke rigtig på at hun er rentgående smiley

• #3   30. maj 2008 pernille - kender UDEMÆRKET godt det med at være pessemistisk..

hver gang isabella hr været til tjek har jeg stået og rystet og haft kvalme fordi jeg har været så bange smiley

er bare så lykkelig..

ENDELIG føler man at det går den rigtige vej...

er spændt på at mærke hvor stiv hun er i hendes store krop, nu når hun kun har gået lige ud og lige ud i så lang tid smiley

• #4   30. maj 2008 uuuuuuuuuuuh hvor det kribler i maven smiley

er nød til at køre ud og skridte hende PÅ BANEN nu smiley

ej hvor er det en underlig ting at have sommerfulge i maven over smiley

• #5   30. maj 2008 Nej, men Filippa virker stadig meget øm, og ømmer sig hvis man lige tager et skarpt sving. Men alligevel, så har hun været ret vild når man kravler på hende og travet frem og forsøgt at løbe lidt på tur ( FYYY XD) og der har hun ikke haltet.
    Og hvis hun er rentgående i morgen, og jeg begynder at trave, så er hun garanteret halt igen om en måned -sådan plejer det at være smiley

Kommentér på:
kan næsten ikke vente :-D

Annonce