kan næsten ikke vente :-D {{forumTopicSubject}}
ja jeg kan næsten ikke vente til i morgen med at GALOPERE på min elskede isabella
fik jo grønt lys fra dyrlægen idag til at begynde at træne dressur på banen, med GALOP og det hele
jeg har så igennem hele hendes skade/genoptrænings forløb haft det princip at jeg ikke ville ride den dag hun har været til tjek, fordi at det er hårdt at blive bøjeprøvet osv osv...
men jeg må godt nok indrømme at det kribler NOGET i maven for at komme på nakken af hende og ud på banen
men jeg må være stærk
så jeg har indgået et kompromis...
jeg må godt skridte uden sadel inde på banen idag
kan slet ikke VENTE til i morgen...
skal mærke min babys dejlige galop for første gang siden d. 14 FEBRUAR...
ooooork det er længe siden
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Filippa skal til tjek i morgen, hvis alt går efter planen -den kan jo pludselig blive ændret xP
Og så håber jeg på at jeg må begynde at trave fra på søndag af. Men jeg er ret pessimistisk og tror ikke rigtig på at hun er rentgående
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
hver gang isabella hr været til tjek har jeg stået og rystet og haft kvalme fordi jeg har været så bange
er bare så lykkelig..
ENDELIG føler man at det går den rigtige vej...
er spændt på at mærke hvor stiv hun er i hendes store krop, nu når hun kun har gået lige ud og lige ud i så lang tid
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
er nød til at køre ud og skridte hende PÅ BANEN nu
ej hvor er det en underlig ting at have sommerfulge i maven over
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Og hvis hun er rentgående i morgen, og jeg begynder at trave, så er hun garanteret halt igen om en måned -sådan plejer det at være
kan næsten ikke vente :-D