{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hejza! Er jeres pony lidt fræk
  • #1   27. feb 2005 Tumba var lidt fræk engang i mellem.. Han lavede bukkespring, men ikk nogle høje nogle, bare nogle små.. Og så nappede han altid ud efter en når han fik spændt gjord.

Og Gunner vil jeg ikke sige er fræk, han er bare dum i hovedet... Høhø ^^

• #2   27. feb 2005 Okay!!!!!

• #3   27. feb 2005 mighty stejler med meg når han ikke får det som han vil..ellers stikker han af medmeg på tur for han har rett meget energifor tiden..han simpelthen ikkemulighet for at holde ham tilbake:(

• #4   27. feb 2005 Min pony er meget egenrådig. Han kan komme ud af alle grimer og halsremme, han piller grimerne af de andre heste og bider dem fuldstændigt i stykker. Der skal være sikkerhedslås på hans stalddør, ellers åbner han den og så smider han gerne sin rytter af når han ikke gider mere.

Oh jo, en skøn pony med massere af personlighed smiley

• #5   27. feb 2005 Ja, sunrise er godt nok ikk en pony, men hun er ekstrem fræk! Både på stald og under rytter.. Står man med en sodavand, får man lige et skub, for hun vil ikk holdes udenfor.. Så skal man bare hælde lidt op i hendes krybbe, så holder hun op! Under rytter er hun også meget fræk! Hun har sine helt egen meninger om hvordan tingene skal foregå.. Og vil man så have hende til noget andet eller irettesætte hende, laver hun sådan et lille hop.. Ikk et rigtig bukkespring, så vi plejer at kalde det et Iphop.(Ip er hendes kælenavn) Eller også kan hun finde på at stopp inde midt på banen og stå og hoppe som om hun vil stejle, så skal man bare lige sætte hælene godt i siden på hende, så hopper hun lige igen, og så går hun fremad!

Hun er lidt en særling! Men en god særling!

• #6   27. feb 2005 Speedy er MEGET fræk! Han er lige kommer i bøllealderen, og så har han meget travlt med at vise de store heste at det altså er ham der er den store farlige hingst..han elsker specielt at lege hingsteleg med Casiro, selvom han er 4 gange så stor. Han er også en rigtig bølle at trække med, så bider og stejler han....frække lidt hest..han er jo altså kun 85cm hehe

• #7   27. feb 2005 JA...=)
    Ejdet er ikke så galt... Men diamond kan være VIRKELIG tråle en gang imellem.... Når der er ting han bare ikke kan være med til, bliver jeg bare ved og ved indtil han overgiver sig..... Det plejer at hjælpe, for så ved han til en anden gang at jeg ikk er såden en man bare løber om hjørner med..... Håber du kan bruge mit råd....

KnuZz Rikke

Kommentér på:
Hejza! Er jeres pony lidt fræk

Annonce