{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Så flytter vi Amigo {{forumTopicSubject}}

det er godt nok med blandede følelser, at Amigo om 1 måned ska et nyt sted hend.

Det startede med, at vi var tilstævne på Solbakken her i Varde. Amigo ville ikke læsses da vi sku derud, men slippe for stævne skulle han ikke, så han blev redet til stævne. Det er i den anden ende af byen, men min søster som har redet turen før cyklede så med ved siden af. Det var en dejlig tur og alt var bare skønt!

Vi fik snakket en del om, at Solbakken altså var et hyggeligt sted. Og Refshøj, ja det var vi desværre ved at være trætte af pga. folde både vinter og sommer. Vinter = mudder til knæene over alt + ødelagte dækner. Sommer = næsten ingen græs. Alt sammen fordi der er alt for mange heste samlet på alt for lidt plads.

Men vi kom ud på Solbakken, og det gik op for os at det var jo et paradis for heste.

Min søsters på snart 24, med støv-allergi, ville have det pragtfuld i deres løsdrift. Deres ridebane er virkelig dejlig, det samme med bunden i deres ridehal, og så har de mange og farverige spring, så Amigo og jeg ville ogs ku trives rigtig godt derude.
Men deres marker - Wauw! Det trak virkelig i os at kunne tilbyde vores heste det.

Min søster vidste samme weekend, at det var det hende og Charlie skulle. Jeg ville stadig tænke....

Det ligger langt fra mig, det er en lang cykeltur, og også en del dyrer end Refshøj. Men jeg ville så også få det mere for pengene. Og væk fra Charlotte og Charlie ville jeg jo heller ikke.

Så d. 1. juli rykker Charlie og Amigo på Solbakken. De skal begge i løsdrift.
Jeg glæder mig virkelig meget til at komme derud!
Men alligevel vil jeg jo ikke væk fra Refshøj, for udover deres marker er det jo også et dejligt sted smiley

Men vi håber 3. gang er lykkens gang, for væk fra Solbakken regner vi aldrig med at vi skal smiley

-ja det var så lige en masse tanker fra mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så flytter vi Amigo
Kommentér på:
Så flytter vi Amigo

Annonce