{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

grime på føl {{forumTopicSubject}}

nu følger jeg jo lidt med herinde, som mange nok ved, og det undre mig altså/forager mig at folk er lynhurtige til at smide en grime på deres føl lige efter den er født..

jeg synes det er for tidligt at ligge grime på den få timer efter fødslen eller for den sags skyld, den første uge..

kan virkelig ikke se ideen i det.. og når der så findes videnskabelige beviser for at den hurtige menneske kontakt med nyfødte føl, skader mere end det gavner..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grime på føl
  • #2   22. maj 2008 inden for en uge...

• #3   22. maj 2008 Min Eddie fik sin grime på første gang da han var et døgn gammel. han havde den på i 5 min. og så fik han den af igen. og det har vi gjort de sidste 4 dage. Han havde den også på da han var ude for første gang i dag.

Det skal lige siges at jeg altid har ham i øjesyn når han har grime på!
    Men grunden til at han har fået den på så tidligt er at jeg gerne vil have at han vænner sig til den hurtigt og lærer at den ikke er farlig.
    Han skulle jo gerne have en følgrime på når han skal til følskue til sommer!

Og NEJ det er ikke synd! Har aldrig hørt at de skulle tage skade af det når bare man selv er der til at holde øje med dem!

• #4   22. maj 2008 det behøves den slet ikke..

at man påtvinger føllet kontakt på den måde, altså stort efter den er kommet ud, kan gøre dem mere afvigende overfor mennesker når de bliver ældre..

det er meget bedre at vænne føllet til at man er der, og så efter en uge eller to begynde at lægge grime på.

• #5   22. maj 2008 Den skal på hurtigt så muligt. Altså første dag....
    Ellers bliver det svært at få på den...

• #6   22. maj 2008 Grimen skal på så hurtigt som muligt, og helst inden for de første 3 dage.. For der er de stadig halvblinde.. Så bliver de vandt til det fra starten af, og får ingen dårlige oplevelser senere hen..

Jeg synes det er noget fis at "det er synd for et føl at den skal have grime på så tidligt"......

Kommentér på:
grime på føl

Annonce