343 visninger
|
Oprettet:
halthedsundersøgelse næste fredag {{forumTopicSubject}}
ja så er der bestilt tid til isabellas FJERDE haltheds undersøgelse
det bliver næste fredag... fredag d. 30 maj kl 10.00
HVIS hun er rengående lige som sidste gang, så må jeg begynde at arbejde med hende i galop
MEN jeg ved faktisk ikke en gang om jeg har lyst til det lige pludselig
for hvad nu hvis hun snubler igen, første gang vi skal galopere, og hun smadre sig selv endnu mere??
puha - er allerede nervøs
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.988
Men jeg krydser da fingre for at hun går igennem..
Og jo - synes nu du skal begynde at arbejde i galop igen, hvis du får muligheden for det - det ville hun da sikkert også nyde..
Og et uheld skulle jo helst ikke ske flere gange
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Filippa skal også til tjek samme weekend som Isabella. Er ogå mega nervøs, håber det bedste, men jeg tror ikke på at hun er rentgående der
Hun er stadig meget meget øm ..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
tvivler også stærkt på, at hvis vi får lov til at springe igen, at jeg så bare lige gør det når jeg får lov..
tror der kommer til at gå LANG tid før jeg har lyst til at springe på hende
jo jeg HAR da lyst til at springe på hende... men ikke med hendes skade i baghovedet
måske hun bare skulle være turhest/let dressur hest resten af sit liv.. og så jeg må starte stævner på andres heste
jul 2004
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
at hesten kun må komme ud af sin boks for at skridte i nogle minutter, og så ellers ind og glo igen
jeg tog nu "chancen" og stod og græssede med isabella uden for... så længe hun stod stille og roligt og græssede, synes jeg lige så godt hun kunne stå der og nyde solen og græsset
jul 2004
halthedsundersøgelse næste fredag