{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

halthedsundersøgelse næste fredag {{forumTopicSubject}}

ja så er der bestilt tid til isabellas FJERDE haltheds undersøgelse smiley

det bliver næste fredag... fredag d. 30 maj smiley kl 10.00

HVIS hun er rengående lige som sidste gang, så må jeg begynde at arbejde med hende i galop smiley

MEN jeg ved faktisk ikke en gang om jeg har lyst til det lige pludselig smiley

for hvad nu hvis hun snubler igen, første gang vi skal galopere, og hun smadre sig selv endnu mere??

puha - er allerede nervøs

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halthedsundersøgelse næste fredag
  • #1   21. maj 2008 Uha.. Kan godt forstå at du er nervøs..
    Men jeg krydser da fingre for at hun går igennem..
    Og jo - synes nu du skal begynde at arbejde i galop igen, hvis du får muligheden for det - det ville hun da sikkert også nyde..
    Og et uheld skulle jo helst ikke ske flere gange smiley

• #2   21. maj 2008 Årh, forstår dig godt !
    Filippa skal også til tjek samme weekend som Isabella. Er ogå mega nervøs, håber det bedste, men jeg tror ikke på at hun er rentgående der smiley
    Hun er stadig meget meget øm ..

• #3   21. maj 2008 jeg har de sidste 14 dage mønstret isabella HVER dag inden jeg rider.. fordi hvis jeg kan se den mindste smule urenhed, så skal jeg ikke på nakken af hende....

tvivler også stærkt på, at hvis vi får lov til at springe igen, at jeg så bare lige gør det når jeg får lov..

tror der kommer til at gå LANG tid før jeg har lyst til at springe på hende smiley

jo jeg HAR da lyst til at springe på hende... men ikke med hendes skade i baghovedet smiley

måske hun bare skulle være turhest/let dressur hest resten af sit liv.. og så jeg må starte stævner på andres heste

• #4   21. maj 2008 Jeg vil helst ikke mønstre filippa. Hun må kun skridte og ellers stå i sin boks smiley

• #5   21. maj 2008 pernille - ja den smøre har jetg også været igennem smiley

at hesten kun må komme ud af sin boks for at skridte i nogle minutter, og så ellers ind og glo igen smiley

jeg tog nu "chancen" og stod og græssede med isabella uden for... så længe hun stod stille og roligt og græssede, synes jeg lige så godt hun kunne stå der og nyde solen og græsset smiley

• #6   21. maj 2008 Hun må også godt komme ud og græsse og sådan noget, men må ikke bevæge sig i højere tempo end skridt.

Kommentér på:
halthedsundersøgelse næste fredag

Annonce