{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

HOPPE SØGER FØL {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg oprettes som forsøg på at finde et føl der har brug for en plejemor.
En hoppe har mistet sit føl i fødslen og går nu uroligt og leder, vrinsker og kan ikke finde det.
Hun befinder sig i Jylland, i nærheden af Gram ved Ribe/Haderslev.
HVIS der er nogen der skulle have eller kende til et føl der kan hjælpe hende med at få afhjulpet de spændte bryster og hendes modertrang, så giv lyd.
Send en Privat besked, jeg checker inden jeg tager på arbejde i morgen og osse på arbejdet. Dette opråb er på vegne af en ven, jeg har hans mobilnummer, hvis der skulle være nogen der kunne hjælpe.

Håber det er lovligt at lave sådan et indlæg... ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOPPE SØGER FØL
  • #1   16. maj 2008 Det er det første der er gjort - Hestens værn, dyrehospitaler rundt i Jylland mm
    Der er lige nu ikke nogen føl tilmeldt dem, som mangler en mor.

Ville bare lige høre her - det kunne jo være der var nogen der kendte nogen....

• #2   16. maj 2008 hej vi havde tænkt på og få en ammehoppe, da hendes egen ikke ret gerne lader hende die,og det havde nær kostede livet på hende igår,hoppen kan finde på og sparke hende,så står i den sitation om jeg skal eller ikke skal,hva vil du mene?
    føllet er fra d 6 april
    kh charlotte

• #3   16. maj 2008 man må ikke flytte føllet fra moren efter det er dødt det skal ligge hos hende et døgn eller to så begynder de og finde ud af at det er dødt og apectere det,har selv stået i den sitation,hvor ansager dyrehospital sagde at man skulle gøre sådan,og det hjalp på min hoppe
    kh charlotte

• #4   16. maj 2008 DAKA har også en ammeordning, dem kan du også prøve.

Kommentér på:
HOPPE SØGER FØL

Annonce