{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

HESTE ! ! ! ! ! ! {{forumTopicSubject}}

Grrr......

Hvor mange penge bruger på jeres hest/pony om Året, ugen en månde ?!
Jeg har købt 5 nye grimer da shadow øde lægger en om DAGEN, møg unge!! Og jeg har købet 6 trensere til bugsy i År da han ødelægger den, meget hurtigt - lidt træls, men sådan er de jo! Jeg har lige købet en sadel men den skal byttes 3000kr. - og har lige købt seletøj jeg har send frem og tilbage 5 gange så den ente med at koste det dobbelte af hvad den skulle - Man bliver jo fattig på den måde !!

Nå hvor mange penge bruger i på jeres heste??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HESTE ! ! ! ! ! !
  • #1   18. feb 2005 jeg bruger ca 2000 kr om mnd...men for mighty seneskade og det sparket han fikk i hodet blev det dyrlegeregninger på over 3000 kr...og det er meget når man ikke har penger til sånn..

• #2   18. feb 2005 Mange rigtig mange i dag skal jeg ud at købe noget man kan jo ikke lade vær!

• #3   18. feb 2005 Nej det er jo det og man kan jo heller ikke nøes med en trense til 150,- man vil jo gerne have at ens hest ser noglunde ud!!!! smiley

• #4   18. feb 2005 Ikke ret meget. 100 kr om måneden på ting tror jeg... cirka. Dejligt når man ikke skal købe alle mulige ting hehe lækkert

hmm omkring 135 om måneden for part og 2x undervisning om ugen. pænt billigt men arbejder også for det

• #5   18. feb 2005 Uhh ha..! Har ikk rigtig købt andet end en bringebeskytter/undertrøje i år.. Men sidste år brugte jeg vist pænt meget.. 2 trenser, 2 grimer, klokker, gamacher, 3 vinterdækner, sommerdækken, 2 fleecedækner, regndækken, En kieffer lech dressursaddel, den var pæn dyr.. En kompi/spring saddel, som rimelig hurtog blev for stor da hun tabte sig.. Nogen der mangler sådan en?? Så købte jeg også en masse andre småting, men jeg havde jo også lige fået hende.. Det er ikk løgn hvis jeg siger at jeg nok brugte en 10-15000 bare på udstyr og så Sunrise som vi også gav 15000 for.. Så det var ikk et specielt billigt år, og så kommer opstaldningen oveni.. Puhha!

• #6   18. feb 2005 Nå ja.. så er dr jo dyrlæge og smed.. Men der har vi haft dyrlæge til hende 2 gange(vaccination) og smed en enkelt gang.. Dejlig hest der hverken er syg eller går med sko!

Kommentér på:
HESTE ! ! ! ! ! !

Annonce