{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Sige farvel ? {{forumTopicSubject}}

Kender i det, at i ikke rigtig ved hvordan i skal sige Farvel og tak for i dag, til sin hest efter en dejlig ride dag ..

Jeg oplevede det igår .. (( Har oplevet det før, bare ikk i så stor stil ))
Jeg kom ud til min hest, og for første gang i LANG tid kunne jeg bare gå ud på folden og tage hende .. Vi plejer at sku lege fanger en halv times tid før det behager damen. Nå men jeg striglede og det jeg nu skulle, smed hovede tøj på hende og red hjem mod min far.
Hun var super, lidt vaks, men super. Hun satte i det tempo jeg bed om og holdt det til jeg bad hende om nogen andet.
Da vi kom hjem til min far lukkede vi de tre andre ind, satte Sille ud og lukkede derefter 1 efter 1 de andre ud og hilse, og det gik suuper .. Sille var sød og venlig, hilste pænt og trak så lidt væk for derefter at gå hen og hilse igen ..
Da jeg red hjem var det, det samme som derned, addeles sød hest .. Dog blev vi overfaldet af en hund .. Men alle på, på nær hunden, slap uden skræmmer ..Den blev snittet af en hov, men den blev vist mere forskrækket end den fik ondt ..

Men super tur hjem også, jeg smed hende 15min på græs, ordnede boks, gav hende lidt ekstra hygge foder, wrap og hø og satte hende så ind ..
Da jeg skulle gå sys jeg ikke det at give hende et kram/kys/klap var "tak" nok ..

Måtte berolige mig selv med den lækre boks hun kom ind til og det friske græs hun fik lov at spise ..
Men jeg føler stadig ikke at det var godt nok ..

Mærkelig følse . Nogen der kender den og har en kur mod den ? *GGG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sige farvel ?
Kommentér på:
Sige farvel ?

Annonce