{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Suk.. Jeg har ik lyst . {{forumTopicSubject}}

Både igår aftes og imorges har min mor passet hestene.
Jeg har stadig ik været derover endnu, jeg har ik lyst....

Bange for at komme over og Julia's føl også ligger dødt i boksen.

Alt hænger da bare langt ud af halsen på mig nu.....
Men det er jo ik fair over for lille pigen, hun skal ha en masse kærlighed og de andre skal os ud og rides.
(hestene går ikke meget ude de næste par dage på grund af markerne er spredt med gødning)

Men hvor finder jeg dog energien til det efter sådan noget er sket ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suk.. Jeg har ik lyst .
  • #1   3. maj 2008 sådan havde jeg det os da min shetter skulle fole efter hun havde fået et det var død i boksen efter føsdlen smiley
    Jeg tog min far med der ud også så vi sammen efter at dem på gården havde ringet og sagt hun havde folet og så hun ikke var død smiley

• #2   3. maj 2008 Du bliver nød til at gå over og passe dine heste, de savner dig sikkert!

Julia har folet før, det skulle da være meget uheldigt hvis de begge fik dødfødte føl.

Ærgeligt med det andet føl, men det er syndt for hestene hvis du ikke kommer over og passer dem. Du bliver glad for det når du kommer derover.

• #3   3. maj 2008 Åårrrh søde... det ka jeg godt forstå

Men for din egen skyld, synes jeg du ska gå ud til dem..
    Om ik andet så bare gå med din mor derud.. vil vædde med de alle savner dig

• #4   3. maj 2008 må man spørge hvad der er sket med den lille følle???

det er da rigtig trist for jer alle sammen smiley

men tror bare du skal hanke op i dig selv og komme afsted...

det første lange stykke tid efter min hund døde, der ude hvor isabella står, havde jeg det RIGTIG dårligt hver gang vi nærmede os gården... for det bragte bare den grimme oplevelse tilbage... men jeg kunne ikke undvære isabella

• #5   3. maj 2008 sandie L - navlestrengen fungerede ikke som den skulle gøre, så den er nok blevet kvalt smiley fuuuck jeg kunne ha fået mig så smukt et føl smiley

Må hellere tage mig sammen. Det er bare hårdt at gå derover, daka kommer først på mandag. Så det døde føl ligger tildækket i stalden smiley

• #6   3. maj 2008 Sådan er verden desværre indrettet. Nogle overlever, andre er uheldige. Hvorfor svigte hestene fordi naturen har sin gang? Jeg ved godt hvor hårdt det er, når man har glædet sig så meget og så det værste bare sker.

Men tænk hvis du kom derover og Julia stod med et smukt lille føl ved siden? Det ville være ærgeligt at gå glip af.

• #7   3. maj 2008 Kine - du har ret. men det skulle hun ik gerne have nu! smiley
    Der sku gerne gå halvandet månede inden der er et føl i boksen ved hende.

• #8   3. maj 2008 Bare kig på din Shalom. : ) Julia skal nok klare den. ; )

Kommentér på:
Suk.. Jeg har ik lyst .

Annonce