{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være?? (Bagben) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vil starte med at fortælle hele historien:

<i>Imorgen fik jeg undervisning af Monika, som rider og Aurigae for at lære hende noget mere, og derfor skulle jeg have undervisning af Monika, for at jeg kunne vide hvordan hun red Aurigae, så Aurigae ikke blev forvirret over at blive redet vidt forskelligt.

Men jeg får så undervisning, vi træner nogle schenkel-vigninger og noget samling og holdning. Jeg rider max. 30-50 incl. skridt af og skridt varm. Og så efter at vi har skridtet af i god tid går vi unden for ridehuset. Så står vi lidt og snakker i måske 5 min. og så da jeg vil trække Aurigae over i stalden kan hun ikke gå på nogen af sine bagben. Jeg løber så ind og henter en hov-renser, men der sidder intet i hovede. Så tjekker vi hende i ryg, bagparti og bagben, og intet er at mærke, og hun bliver heller ikke sur pga. noget måske gjorde ondt.

Vi får så trækket hende ind i stalden, og det går bedre, jeg sætter hende så ned i løsdriften og hun går fint derned. Så køre min mor hjem, og da hun køre kan hun se at Aurigae humper rundt, og ringer så til mig. Jeg trækker hende så ud og skyller hendes ben med koldt vand, og trækker hende over i en boks, på den 1. halvdel af turen dertil humper hun og slæber venstre bagben efter sig, men så bliver det bedre.

Hun kommer så ned i boksen, og i boksen vil hun ikke støtte på højre bagben.. Jeg fortsætter så med at tage hende ud og skylle benene 1 gang i timen, og det hjælper rigtig meget..

Så skal vi til måling, og hun går kun lidt ømtået, men pludselig på vej ned til traileren da vi skal hjem kan den ikke gå igen...... Og vi fandt så ud af at det for det meste var når hun gik på sten, eller MEGET ujævnte steder. </i>

Hun er IKKE varm eller hævet nogen steder, og har aldrig været ømtået når hun gik på sten eller noget? Og hun går ikke med sko..

HVAD KAN HUN FEJLE?
Nogen siger det måske kan være overbelastning af bagbenene, men det hænger ikke helt sammen med at hun kun er øm på ujævnte områder??

PLEEASE HJÆLP!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan det være?? (Bagben)
Kommentér på:
Hvad kan det være?? (Bagben)

Annonce