{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Hva synes i?? {{forumTopicSubject}}

Sunrise er UTROLIG ømfodet.. Jeg kan ikke ride på banen da den er frosset helt til, tur kan jeg heller ikk ride da det står lidt stille med hensyn til ridning hos de andre der hvor hun står og der er heller ikk ret mange der rider tut særlig tit... Hun kan nemlig ikk rides på tur alene..

Vores smed siger at det ikk er nødvendig, da hun aldrig har gået med sko og at det så er tosset at lægge sko på hende nu.. Men det er ret træls at jeg kun kan skridte hende når det fryser ude..

Hva synes I, skal hun have sko på??

Er nemlig lidt i tvivl, når smeden siger at hun ikk skal, men ville jo også gerne kunne ride her i vinter!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva synes i??
  • #2   13. feb 2005 Man kan jo også købe en bestemt slags sko, som ligner dem vi selv bruger, men ved ikke hvor gode de er, eller om de hjælper...

• #3   13. feb 2005 Ja, du har nok ret.. Men de fleste dage kan jeg kun skridt fordi hun halter så meget.. Når hun skal på fold skal vi over en lille gårdsplads, det er nok 10-15 meter hun skal trækkes, men der går hun også lidt sjovt..

Men det kan jo godt være det er bedst at lytte til smeden.. Men det var også i sommers han sagde det og der gik hun også så nogenlunde pænt.. Men det sidste stykke tid er hun blevet ekstem ømfodet og specielt de sidste 2-3 måneder..

• #4   13. feb 2005 Michelle S: Nej vi har ikk ridehus.. Synes bare det er lidt synd hvis hun ikke engang kan komme på fold uden at være urent gående! Men det er også ved at være flere måneder siden hun havde smed, da hun slider hendes hove utrolig pænt, sidst hun havde smed havde hun ikke haft smed i ihvert fald et halv år.. Det så slet ikk sådan ud..!

Camilla B: De der sko, de sidder ligesom klokker/boots ikk? Det er måske en god ide, men hun må ikk gå med klokker det næste stykke tid, da hun har mug.. DET ER PÆNT TRÆLST!

• #5   13. feb 2005 Chatrine B.. Ja, det er også det.. Hun har alyid gået uden sko.. (hun er 5) Men de sidste 3 måneder er hun blevet MEGET ømfodet!

• #6   13. feb 2005 Man kan give en hest såler på der ikke bilver sømmet fast!
    Eller (link fjernet)
    håber den virker!

• #7   13. feb 2005 Nå det gjorde den ikke men dem her OLD MAC'S FUNKTIONSHESTESKO !

• #8   13. feb 2005 Sigrid K: Ja har set dem i Hööks, men der er bare det at de sidder ligesom klokker gør de ikk?? Og hun må desværre ikk gå med klokker, i et stykke tid..

Hey.. Nu kom jeg lige til at tænke.. Heheh..
    For det passer nemlig med at det er efter jeg begyndte at ride uden klokker, at hun blev så ømfodet.. Ved ikk om det kan have noget med det at gøre, for så langt synes jeg da heller ikk hun træder op i sig selv..!

Men jo.. Linket virker..

• #9   13. feb 2005 Okay.. Nu er der mange af jer der skriver at jeg skal lytte til smeden, men han vil helt sikkert sige at hun ikke skal have sko på, hvis hun ikk er urent gående den dag han kommer og det vare nok også et stykke tid endnu før han kommer..

Han er nemlig ikk rigtig smed mere, men har været en af danmarks bedste, men han er utrolig doven..

Nogle gange når der er blevet ringet efter ham, har han bare lagt på igen..! Det er lidt træls, men når han endelig gider lave noget er han utrolig dygtig!

Kommentér på:
Hva synes i??

Annonce