{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme sne :-(
  • #1   13. feb 2005 Kan godt forstå dig ...
    jeg er syg, så jeg kunne ikke få undervisning igård. Og jeg kunne heller ikke komme ud til min hest smiley
    Har næsten ikke været derude i 2 uger smiley

• #2   13. feb 2005 jeg har halsbetændelse så jeg må ikke komme ud til lille Mac eller Fie

ØV!

• #3   13. feb 2005 Ja, der er jeg i det mindste så heldig at jeg ikke er syg. Der er bare ikke blevet muget siden onsdag, og de får ikke så meget halm, der hvor han står, men mindre man selv giver ekstra. Og jeg har ik været der siden onsdag til at give ekstra, så jeg frygter at den lille hest bare står i lort. Har det så dårligt med det, men jeg må ikke låne bilen smiley Håber vejret blir bedre til i aften.. Så kan jeg nå det der!

• #4   13. feb 2005 Hehe.. Jeg kan bare gå over i stalden...
    De har alle fået godt med halm da det bliver -15 grader i nat.. De står ude alle sammen og hygger sig med en stor balle halm... Vi har jo også vognporten de kan gå ind i... Den er dejlig varm... Såå... Kan måske ikk komme ud og ride.. Men det håber jeg da vi jo har ridehus...
    Knus!

• #5   13. feb 2005 jeg er hjemme fra efterskole
    så jeg kan ikke komme op til min hyppe idag for vi er snet inde (eller der er ca 50cm sne) vi kan køre rundt i ikast med jeg kan ikke komme op til min hyp det skulle jeg idag
    men det kan jeg ikk =( snøft
    LORTE SNE (men det er oz fedt vi endelig får sne)

• #6   13. feb 2005 Mine ELSKER simpelthen bare sne, og det gør jeg også. Det er så dejligt, koldt og friskt.
    Ponyerne går ude nu, og jeg kan se dem herfra. Det er en fryd at se den lege så godt i sneen. De spiser det og ruller sig i det. Findes der herligere stunde for en hesteejer end at se sine heste så glade!

Kommentér på:
Dumme sne :-(

Annonce