234 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

fjordheste kan godt gå dressur fjordheste kan godt gå dressur

når jeg er til stævne med min fjordhest får jeg tit den kommentar" skal du starte .. på den hest det kan man da ikk" jeg har lært og leve med det men hvorfor siger folk de ting det kunne jeg godt tænke mig og diskutere for det kan de godt!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjordheste kan godt gå dressur
  • #1   12. feb 2005 jah.. ved ikke hvorfor folk ter sig sådan..har da selv både redet dressur og sprunget på min gamle fjordhest..??!!
    og må da indrømme han var sgu da god!!

• #2   12. feb 2005 Det kan jeg ikke svare på, og synes også det er rigtig irriterende!!!!
    Hader når folk tænker, ej den kan da ikke springe, den for kraftigt bygget!!
    Hader det simpelthen!
    Det er sådan nogle folk jeg kalder for "hestesnobber", dem som tror at deres araber er meget bedre.

• #3   12. feb 2005 Ja min fjordhest Bellami går da også alt det sværer dressur!

• #4   12. feb 2005 ja de kan jo saktens.. det er som om folk tænker på en fed gammel hest der tøffer rundt på en gammel ridebane.. men sådan er det ikk

• #5   12. feb 2005 fjordhester er ofte gode dressurhester.. har ridd flere som er fine=) det er en av de fineste rasene synes jeg=)

• #6   12. feb 2005 Emilie: ja det er irreterende..men jeg har også mange som ikke tror arabere kan en skid og er tossede i hovedet.. tror der er fordomme overfor alle racer..

men fjordheste, arabere osv i den dur er nok mere udsatte end f.eks. DV osv

• #7   12. feb 2005 jeg syns da osse fjordboller er vildt fine. men ville andrig vælge det som min dressurhest.. pga. af deres specielle udseende,,, i spring er det jo ligegyldigt...

og jo det er da klart en smags sag.. kan selv bedre lide en araber en en fjorbolle.. men som regel bliver min hyp en blanding af fjordbolle og noget andet.. men så har de osse et kanon temperament

• #8   12. feb 2005 ja dv os dsp er jo de "store dressur heste" og det er da oss rigtig nok MEN jeg vinder tit over dem så det passer ikk helt sammen

• #9   12. feb 2005 ja men sådan er det jo!!

plejer bare at grine lidt for mig selv..og tænker bare at de går glip af noget. hehe

• #10   12. feb 2005 ja de går glip a rigtig meget

• #11   12. feb 2005 Hei! Fjordinger er flotte de! HAdde en på for før, jeg hoppet opptil 80cm med den, men tidligere har den gått L-stevenr her i Norge i spring. Det er en 2er pony og har hoppet 125!

• #12   12. feb 2005 haflingere og fjordheste har eet problem - manglende gangashefrihed - men de er forb.... øvelsesstærke - men de nyere modeller avles jo med større gangashefrihed, så de vil få nemmere ved "at bukke nakken" men når man først har arbejdet med de to racer - ved man at et kan lade sig gøre - nok er de stædige - MEN - når man kommer over en hurdle med en haflinger eller en fjordhest - så føles sejeren større for man kan ikke lade være med at tænke - jeg skal dæleme vise dem, og når man så har vist dem - jaa så vokser man lige 320 cm :o)

• #13   12. feb 2005 det er nemli rigtigt karina

• #14   12. feb 2005 jeg giver dig ret julie, det med araber, folk siger; jeg skal aldrig have en araber eller en fuldblod, det er fordomme, fordi man måske har mødt 2 eller 3 som har opført sig lidt tosset, det samme med fjordheste osv. det er ikke så tit Dv for man høre så meget om dem, at det hele ikke kan være dårligt!

Kommentér på:
fjordheste kan godt gå dressur

Annonce