{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Feidon hvor er du ;( {{forumTopicSubject}}

Heii alle!!
Jeg havde min dejlige hest feidon til salg herinde.
En dag ringede en der hedder sabrina j og spurte om hun måtte hente ham i morgen uden at prøve den eller noget, ingen gang tage dækknet af ham og ingen salg tjek kun det jeg havde lavet et halvt år tidligere.
Jeg var selvfølgelig glad fordi at der var en der gerne vil købe ham og hun virkede jo meget flink og sagde hun vidste en masse om heste.
Hun skulle så betale 5000 kr når hun hentede ham og så 5000 kr om måned i 5 måneder, men hun har kun betalt 5000 da hun hentede ham.
Så vi prøvede at kontakte hende, men hun sagde at den havde en ben- og rygskade og man ikke kunne ride ham og truede at sætte ham unden for vores dør.
Hun sagde hun havde dyelæge erklæring på det, men de skader var der ikke da jeg havde ham.
Og dyrelæge erklæringen fik hun lavede en måned efter hun havde hentede ham.
Hun blev tilsidst så truende at jeg ikke turde tage telefonen, så hun talte kun med min far, hun ringede hver dag med den ene problem efter det andet, da min far ikk altid kunne tage telefonen., gik hun ind på nettet og ringede til min bedste forældre, søster, min veninder herinde og alle dem hun kunne få fat i og truede dem med at afleve ham og hvis vi ikk hentede ham vil nu.
Jeg blev selvfølgelig bange fordi, jeg elsker jo den hest og solgte den kun fordi jeg ikke kunne have den mere.
Vi kontaktede en advokat og spurte hvad vi skulle gøre, han så papirene igennem og han sagde at der ikk var noget problem med at vinde sagen.
Så nu prøvede vi at kontakte hende igen, men hun gider ikke svare heller ikk her på nettet.
Og nu står der på hendes profil at den er solgt, men hun vil ikke svare til hvem den er solgt til, måske er den aflivet ;(
Er der nogle der ved hvor han er eller ved hvem hun har solgt ham til?? Jeg har det dårligt med tanken om han er aflivet.
Råder andre til ikk at sælge deres hest på afbetaling for det er ikk i en sjov sitioation at sidde i, når hun ikk vil betale pengene, kun hvis i kender dem. og vi ikk kan hente ham når vi ikk har plads til ham eller ved hvor han er.

Savner ham ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feidon hvor er du ;(
  • #1   18. apr 2008 http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=63785

Her er hende der købte ham..

• #3   18. apr 2008 I burde nu have undret jer over en 14-årige pige ville købe den komplet ubeset. Og herinde på galleriet har der stået MANGE dårlige ting om hende.

Men ja, gå rettens vej.
    Det kan jo være at den ikke er solgt, men hun skriver det for at få fred eller pine dig endnu mere. Den kan selvfølgelig også være solgt..

• #4   18. apr 2008 Hun er ikk 14 hun er 24 år..

• #5   18. apr 2008 Retter lige. 24-årig.
    Hun har også villet købe min hest på afbetaling engang, hoppede fra aftenen før afhentning.

• #6   14. jun 2008 hun kontaktede også mig. jeg så da hun satte ham til salg, ikke for smart, da hun i teorien ikke ejer hesten. men i skulle have haft en advokat med fra starten, det er noget rigtig skidt det med at sælge heste. hun har pligt til selv at undersøge hesten før hun køber den. og kan skrive under på at han aldrig har fejlet noget andet end astma, skæve bagkoder og var psykisk syg i perioder. er så gal på ham jeg solgte ham til i starten, han lovede ikke at sælge ham videre, men han har været igennem ca. 5 handler på et halvt år siden jeg solgte ham, det er frygteligt, jeg havde givet ham fred hvis jeg havde vidst at det ville ske. har alle mail fra hende der sabrina, hvis de kan bruges i en evt. retssag

• #7   15. sep 2008 hun lyder faktsik halv psykopatisk med at kontakte alle i din familie. sælg aldrig en hest på afbetaling, for betaler de ikke kan du næsten intet stille op, heller ikke selvom i har det på papir, for ejer hun intet er der intet at gøre.

Kommentér på:
Feidon hvor er du ;(

Annonce