Feidon hvor er du ;( {{forumTopicSubject}}
Heii alle!!
Jeg havde min dejlige hest feidon til salg herinde.
En dag ringede en der hedder sabrina j og spurte om hun måtte hente ham i morgen uden at prøve den eller noget, ingen gang tage dækknet af ham og ingen salg tjek kun det jeg havde lavet et halvt år tidligere.
Jeg var selvfølgelig glad fordi at der var en der gerne vil købe ham og hun virkede jo meget flink og sagde hun vidste en masse om heste.
Hun skulle så betale 5000 kr når hun hentede ham og så 5000 kr om måned i 5 måneder, men hun har kun betalt 5000 da hun hentede ham.
Så vi prøvede at kontakte hende, men hun sagde at den havde en ben- og rygskade og man ikke kunne ride ham og truede at sætte ham unden for vores dør.
Hun sagde hun havde dyelæge erklæring på det, men de skader var der ikke da jeg havde ham.
Og dyrelæge erklæringen fik hun lavede en måned efter hun havde hentede ham.
Hun blev tilsidst så truende at jeg ikke turde tage telefonen, så hun talte kun med min far, hun ringede hver dag med den ene problem efter det andet, da min far ikk altid kunne tage telefonen., gik hun ind på nettet og ringede til min bedste forældre, søster, min veninder herinde og alle dem hun kunne få fat i og truede dem med at afleve ham og hvis vi ikk hentede ham vil nu.
Jeg blev selvfølgelig bange fordi, jeg elsker jo den hest og solgte den kun fordi jeg ikke kunne have den mere.
Vi kontaktede en advokat og spurte hvad vi skulle gøre, han så papirene igennem og han sagde at der ikk var noget problem med at vinde sagen.
Så nu prøvede vi at kontakte hende igen, men hun gider ikke svare heller ikk her på nettet.
Og nu står der på hendes profil at den er solgt, men hun vil ikke svare til hvem den er solgt til, måske er den aflivet ;(
Er der nogle der ved hvor han er eller ved hvem hun har solgt ham til?? Jeg har det dårligt med tanken om han er aflivet.
Råder andre til ikk at sælge deres hest på afbetaling for det er ikk i en sjov sitioation at sidde i, når hun ikk vil betale pengene, kun hvis i kender dem. og vi ikk kan hente ham når vi ikk har plads til ham eller ved hvor han er.
Savner ham ;(
jun 2007
Følger: 102 Følgere: 125 Heste: 6 Emner: 81 Svar: 155
Her er hende der købte ham..
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Men ja, gå rettens vej.
Det kan jo være at den ikke er solgt, men hun skriver det for at få fred eller pine dig endnu mere. Den kan selvfølgelig også være solgt..
jun 2007
Følger: 102 Følgere: 125 Heste: 6 Emner: 81 Svar: 155
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Hun har også villet købe min hest på afbetaling engang, hoppede fra aftenen før afhentning.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 62
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 62
Feidon hvor er du ;(