{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

At købe over nettet {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en lækker sadel over nettet ved privat. Jeg har før købt mange ting over nettet og aldrig er jeg blevet snydt. Min mor synes jeg er snotdum at købe og betale noget på ens konto og siger jeg skal forlange at få sadlen inden jeg indbetaler pengene men så kunne sælgerne jo lige så godt sige at hun ville have pengene inden hun sender sadlen og så får man da aldrig en handel. Men nu bor jeg slet ikke hjemme og er gammel nok til selv at styre min økonomi men er det dumt at handle privat og har i oplevet at blive snydt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At købe over nettet
  • #1   12. apr 2008 Jeg synes ikke det er dumt at handle ved privat, Og nej jeg er aldrig blevet snydt..

• #2   12. apr 2008 Ja jeg er blevet snydt 2 gange i ren handel , og er måske blevet snydt igen smiley og 3-4 gange i bytte handler.

Hvis jeg skal købe mere bliver det af nogen jeg har handlet med Før el. nogen der bor så tæt på at jeg kan hente selv.

• #3   12. apr 2008 Jeg har købt sadel herinde, og det brød jeg mig ikke om. Godt og vel 4000 bare lige at overføre til en konto. Men jeg er indtil videre ikke blevet snydt, og håber på at kunne undgå det i fremtiden smiley

• #4   12. apr 2008 har aldrig handlet her inde før,
    og vil også tænke mig meeget om inden jeg gør noget (:

• #5   12. apr 2008 jeg har købt 5 ting herinde og solgt to ting, og er ikke blevet snydt ;D
    har heller ikke selv snydt x)

• #8   12. apr 2008 Sig at du betaler halvdelen af pengene, hun sender sadlen og du sender resten af pengene ..
    Eller...
    I kan udveksle adresse og telefon nr. hvis en af parterne ikke er med på dét, har du gode grunde til at tro at du vil blive snydt

• #9   12. apr 2008 Sanne
    Man kan ikke længere sende pr. efterkrav som privat person..

• #10   12. apr 2008 Hm... jeg ved ikke, om jeg synes, du er dum, fordi du handler privat over nettet... smiley Men personligt har jeg, hvad man kan kalde en "sund skepsis" overfor at handle privat og i at handle over nettet i det hele taget; især fordi man ofte skal betale forud... og får man så nogensinde det, man har betalt for?

Har en enkelt gang prøvet at købe en sjælden bog om katte via QXL... den blev annonceret som "lige så pæn som ny", så jeg bød og bød, og det endte med, at jeg vandt den for 250 kr. (sikkert mere, end den ville koste som ny, hvis den ellers stadig kunne fås). Glædede mig vanvittigt til min nye bog og fik den da også få dage senere med posten, men "ny" var den BESTEMT ikke - tværtimod! Den var fyldt med æselører, der var tegnet med tuschpen i den osv. Må indrømme, at der følte jeg mig altså en anelse snydt... :-S

Kommentér på:
At købe over nettet

Annonce