{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Hvorfor???? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg vil mene at det her forum er for at give hinanden råd og spørge om ting. En ting er man kan være uenige om forskellige ting, og vi kan alle sammen lide forskellige racer, men jeg syntes tit jeg bliver ked af de svar nogle får over deres begejstring eller spørgsmål omkring noget med en hest.
Jeg forstår ikke den nedladende måde folk kan svare på, hvis du ikke har noget konstruktiv kritik så hold det for dig selv, ellers kan vi jo ikke bruge det til noget.

Måske jeg er den eneste der syntes tonen ikke altid er så pæn, men tror nu godt der er andre der kan tænke det samme som mig.

Jeg syntes det er hyggeligt at se og skrive lidt om forskellige hesteting, men jeg syntes det kan gøres pænere nogle gang.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor????
  • #1   3. apr 2008 Jeg kan kun give dig ret, synes bestemt heller ikke altid der bliver talt ordenlig eller svaret ordenlig ;-|

• #2   3. apr 2008 jep, lad os alle snuppe en tude kiks xD

• #3   3. apr 2008 ja, men her i forummet er det ligeledes meningen at man skal have hver sin mening og komme med den (om andre kan li det eller ej)...at andre så ikke acceptere det, det er så en anden sag...

Hvis jeg ser et indlæg omhandlende en mindre køn hest på en eller anden måde eller noget jeg er uenig i, så er jeg da ærlig og skriver ikke direkte løgne som..."jaja selvfølgelig skal din hest være supermodel" hvis det er en hest hvor jeg bare tæner : "EI come on, prøv lige at se underlig ud".
    På den anden side så forstår jeg da godt hvis der er nogen herinde som ikke syns mine heste er superkønne....
    fact er at vi ikke allesammen kan have samme mening.
    Man kan sammenligne det med dem der har en ganske almindelig hest hvor de tror den kun fortjener x-høj og høj, og ejeren bliver sur over at den får middel.......

• #4   4. apr 2008 et forum har og vil altid være til at diskutere ting... og jeg sys faktisk det er sjovt når jeg finder en jeg er uenig med så jeg kan få en god dikotion... men jegsys så os at der nogen gange er nogen der går over stregen... som fx. når nogen skriver navnet på en smed der er kommet til at gøre en hest halt udelukkene for at delægge hans forretning.. for det første er det ulovligt og for det andet så er det altså os et menneske der er inde bag ved skødeskindet...

Kommentér på:
Hvorfor????

Annonce