{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

SNØFT :'( {{forumTopicSubject}}

hej:'( snøft....
jeg har et mega stort problem...
jeg har haft min hest shiba i 1½ år nu..... og jeg har virkelig arbejdet hårde med hende, for at ja.. få hende til at gå til bidet og så vidre...men!!!
de første 2-3 måneder jeg havde hende, brugte jeg bar på at tuller rund t skoven og sådan, men så begyndte jeg at ha hende med til soringundervisning. det havde jeg sårn engang imellem(ellers red jeg elevhest) men så begyndte jeg så at starte stævner... det første jeg startede var bar en lx på 75.. (så har jeg fået afvide a min træner at jeg bare skal starte i trav, for ellers begynder hun me alt mulig underligt på vej hen til springet,, men sådan fra sprin til spring kunne vi godt galopere)....vi startede så et par LC'er oz hvor vi travede.... det har gået fint.. men så er der bar de der problemer...
1 jeg kommer aldrig til at vinde omspringning, hvis det bliver ved sådan!
2 jeg kan ikk side ned på hende i trav, kan sårn ca godt i galop, men det er ikk pænt, hun har sådan en underlig gang
3 dressur.....pyyha... det går SLET IKK, OVER HOVEDET IKK!!!! jeg har virkelig arbejdted meget med at få hende til at gå til bidet..men det hjælper ikk.... jag kan jo ingen ting når jeg ikk kan side ned.. når jeg laver et anspring, begynder hun at jorde. jeg kan godt få hende ned, men ikk hvis jeg skal blive sidene i sadlen, hun hiver så hårdt....
jeg ved bar ikk hva jeg skal gøre.. er v å ha fået nok... glæder mig aldrig til at komme ud og ride mere, eller ik på min egen... for jeg rider oz på 5 andre oldenborge, som jeg har reden op.. de går pænt til bidet og springer pænt og højt..og ja....men kan bar ikk få min egen til det... er så ked a det, for vil ikk sælge hende....
er der ikk noegn der har et godt råd?? jeg ville blive mega glad....

Knuzz'er julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SNØFT :'(
  • #1   5. feb 2005 Tålmodíghed, ros, vilje og lidt mere tålmodighed.

Andet er der ikke rigtig at sige

• #2   5. feb 2005 det der med tålmodig hed... det har jeg had´ft rigtig meget a!! men har snart ikk mere.....ved ikk hva jeg ska gøre... for jeg holder det snart ikk ud mere.. har 100 gange mere lyst til at ride på de andre heste jeg passer end min egen

• #3   5. feb 2005 dorthe h...
    nej nej nej nej nej... slet slet ikk sådan du skal opfatte det... jeg elsker min hest over alt på jorden.. bruger mange timer på at gå og nus med hende.. jeg kander kende rigtig godt og ja.. vi er rigtig gode venner.. men så når vi rider.. jeg har slet ikk lyst til at ride hende, pga at jeg slet ikk kan lave noget! over hovedet! hun står opstaldet 20 km. fra den klub jeg bliver undervist i, så har ikk mulighed fr at få hende der over... jeg ville bar ønske at jeg kunne gøre noget for at jeg kunne ride hende (det skal ikk lyde som om jeg ikk kan ride nu, for så ville det jo være dumt at lave det her indlæg.. men jeg kan bbar ikk ride lige præcis min egen hest, kan ride så mange andre ung heste op men bar ikk shiba)...men ja.. jeg har sådan et dejligt forhold til min hest.. og jeg vil hel vild gerne ud og starte stævner, som jeg har gjort meget på andre heate.. men det går bbar ikk på min egen... ville ønske det gjordee.. men ved ikk lii hva jeg skal gøre.... i må altså ikk misforstå mig.. for jeg elsker virkelig min hest

• #4   5. feb 2005 vil godt lii sige... det eneste sted jeg har at ride dressur.. er et ridehus på 7X15 ca.. og en sandbane(men sand banen er hel ødelagt lige nu, efter stormen) og så har jeg en stor mark... men marken ligger lige op til stalden, og så vil hun bare ind til de andre.. såå der er det meget svære at side på hende

Kommentér på:
SNØFT :'(

Annonce