272 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Oprettelse"
Oprettelse?
Hej sims-folk, jeg har ikke oprettet mig på equus-sims.dk endnu fordi jeg ikke kan finde ud af om ens hjemmeside og gård skal være HELT på plads? (det er begge mine langt fra...) Men må man det? :...
Hej sims-folk, jeg har ikke oprettet mig på equus-sims.dk endnu fordi jeg ikke kan finde ud af om ens hjemmeside og gård skal være HELT på plads? (det er begge mine langt fra...) Men må man det? :...
Skrevet af: NannaChristiansen - 17. apr 2013
Oprettelse
Hej folkens:) Jeg har fået et lille føl natten til onsdag og har mange gang efterhånden prøvet a oprette ham og HG blir ved med a skriv a der er opstået en fejl men kan se a der kommer nye heste til ...
Hej folkens:) Jeg har fået et lille føl natten til onsdag og har mange gang efterhånden prøvet a oprette ham og HG blir ved med a skriv a der er opstået en fejl men kan se a der kommer nye heste til ...
Skrevet af: Stald Kastaniely - 5. apr 2012
oprettelse
af gipson ox ! :) stem ham ind :) hvis i afviser så skriv venligst hvorfor :) på forhånd tak :o)
af gipson ox ! :) stem ham ind :) hvis i afviser så skriv venligst hvorfor :) på forhånd tak :o)
Skrevet af: Gry K - 8. aug 2008
Spar penge på din forsikring
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
jan 2008
Følger: 149 Følgere: 163 Heste: 4 Emner: 286 Svar: 468
okt 2006
nej trynte. :-*
- lang lunte. :-*
okt 2006